Ty i ja – 766

Poczułem złość  (?),  pretensję że jestem. Przez chwilę a może  dwie?

Ostatnio  pewna dość doświadczona terapeutka powiedziała że  cierpię, zbyt wiele czuję  (jak można czuć czegoś za dużo? ) Bo moja empatia jest przerośnięta.

A ja myślałem że  tylko ego?

Kazimierz Dolny ,cudnie choć  schematycznie trochę.  Był juź  Nałęczów  i co a dalej? Sandomierz,Opatow a może miasto Chopina? 

Polecam Skarżysko – Kamienna,  choć to prywata.  Stamtąd  pochodziłatwo mój ojciec. Tam ma rodzina „syzorykow” w lasach kieleckich byla na wczasach. Turnus został  zorganizowany gdzieś  na przełomie 39 i 40  . Do dziś  organizator nie zwrócił kosztów poniesionych. 
Z tamtąd też niewiele drogi, na Jasną  Górę niezbyt bardzo przecież  poznaną,  lecz jak pamiętam to ulubioną.

A zresztą  ja nawet drogi nie bedę  nikomu organizował. 

Chciałbym. Tak wiele  chciałbym i trochę  ,zbyt mało, mógłbym.

Ale nie mogę niczego Słońce! 


Skomentuj

