Ty i ja – 765

Ktoś nie śpi nocami jak nie śpię ja. Tylko jakie ma (zapewne) Ona do tego prawo. 

Ja, moje to prawo miłości,  możecie wszystko mi zabrać,  jego nie oddam.

Zresztą,  ta moja Maleńka Miłość nie może nikomu zaszkodzić.  Niczego nie chce,nikogo nie woła. Nikomu nie niesie  żadnego nieszczęścia,  po prostu jest sobie,istnieje (?) . A tylko czasem patrzeć  na świat Twymi oczami pragnie. Czasem wychodzi jej to ,lecz częściej nie.

Wiem,powinna gdzieś zniknąć, pod ziemię zapaść się od początku.  Lecz nie! Została!  A teraz powiedz jak mam jej pokarm od ust odebrać? 

Jak o niej pisać  poprzestać , jak wziąć  , zamilknąć o tym jedynym, wspaniałym świecie. 

Jeszcze do jutra mam prawo kochać,  od 16 tego nic mi nie wolno. 

Dlaczego ma gwiazdo poranna*? Rozumiem…. strach lecz powiedz przed czym?

Skomentuj

