Ty i ja – 764

Pierwszy raz patrzę w tę nie zapisaną stronę już  kilkanaście minut i ….nie wiem co miałbym tutaj  napisać. 

 Tyle pięknych zaklęć, tyle obietnic i tyle słów bez ,czy ze znaczeniem,  ciśnie  się  w te kilka miejsc pustych,  a wszystko muszę  gdzieś stąd  wyrzucić bo przecież …… Obiecałem. 

 Jej! Obiecałem! 

Nie ma uczuć ,to nie ma żadnego życia, bez uczuć nie ma nic, bo przecież  nawet glupiego filmu, serialu czy książki. 

Nic, niczego i nikogo ,wiec po co ja gdy Ciebie nie ma(?), gdy nie istniejesz bo tak wybrałaś. 

 Gdybys choć tylko nie chciała mnie znać,  tak wprost, normalnie,  bez niepotrzebnych ,gorących uczuć.  Bez tego strachu i zamieszania. Bez róż, bez westchnień rankiem i łez wieczorem. Po prostu bez Ciebie ,więc bez niczego.

To co bym zrobił. 

Życie?  Moje skończyło się tak dawno. A potem gdy się wydawało że  zaczyna się znowu …..i nagle rak. 

I znowu w lipcu, coś  jak olśnienie….. nic nie widzialem, nic nie słyszałem a tylko dusza moja i Ty.

 I Twoja mleczno biała , przepiękna  piegowata buzia. Wybacz mnie wcale nie ma . Dawno odszedłem. 

I tylko Ty mnie jakoś trzymasz. Swym strachem. Swym bólem.  Tak bardzo chciałbym go uśmierzyc. 

 A co ja mogę? 

 Dla Ciebie nie potrafię Kochana,  nic. Nawet nie umiem znaleźć kwiatów dla tej, której potrafiłbym dać jej własny świat. Najcudowniejszy? 

A ja … tylko strasznie kogoś,  kto jest tylko żywym, żyjacym cudownym marzeniem.  Przepraszam.  Chciałbym i nie chcę.  Potrafię i nawet nie bardzo wiem kim jestem i jak się  nazywam dziś. …

A zresztą. … czy  kogoś to obchodzi,  a zresztą  dla mnie to też jest bez znaczenia?

A zresztą jutra nie istnieją , tak samo jak nie ma  już wczoraj  .

Jak nam powiedział pewien geniusz , liczy się  tylko tu i teraz. I ciepla woda w kranie. 

Uczucia, duma lub tęsknota? Miłość? 

 Z czym to się  je. 

Przyjaźń jest tylko kwestią  ceny. A jutro…. A co to jest, gdy życie  zaczyna  się  wczoraj. A nawet …

Nie, to nie ma sensu !

Pisać o czymś  a myśleć  o czymś  innym? Kimś raczej? 

Jeśli nie o Miłości . Nie o ukochanej , nie o marzeniach i nie o pięknie duszy i wierze to nie ma na świecie nic do opisywania.  

Ziemia jest pusta  gdy…

 brak jest Ciebie!

Skomentuj

