Ty i ja – 761

Też trudno mi spędzić dzień  nie zauważając czekolady. Tylko że oprócz orzechów spotykam w nich też inne bakalie. 

Ale powiem szczerze, jestem zdolny do największych poswieceń, nie tylko oddałbym życie za Tą, którą kocham,lecz nawet znienawidziłbym wszystkie rodzynki!  To się nazywa zdolność  do niezwykłych czynów z Miłości !

No, ale pewnie jak to w życiu,  gdy jest bohater to brak jest akurat hydry lernejskiej.

Ale przynajmniej dzień  jest przepiękny, od samego rana. .. deszcz i chmury… lecz w sercu słońce w rudawym( z piegami tylko taki) kolorze. Bez względu na to czy to kontrola, łagodna akceptacja czy może  Aż odrobinka sympatii, „to Coś co powoduje w mej dyszy ciepło, gorąco i wielką radość. 

Noc tak paskudna,sam nie wiem która część gorsza, śmierć czy historia zgoła filmowa. .

Lecz ranek nagradza wszystko…

Wszystko, od bardzo dawna. Dziękuję !

No i jeszcze sprawa czekolady. Jasne  , nie po to by łamać  zasady i obietnice. Tylko że  wolę widzieć  choć w niej takie same,  nie inne  „okienko”.

Chciałbym doczekać chwili gdy dwie osoby ,choć wiem że to trudne, będą mogły sobie powiedzieć, po prostu że  mi ufają.  Nic więcej, o niczym więcej nie mogę  marzyć. 

Teraz pod oknem lecz nie z czekolady. Pod Nim, poza zaklętym kręgiem.  Tak,przekroczyłem wszelkie granice!  

Po co? Sam nie wiem moja Cudowna? 

Może  pragnąłem być Ciebie bliżej, poczuć Twój zapach przez uchylone okno. A może liczyłem że  gdzieś na parapecie zobaczę ogon i kocie uszy.

Nie było ich. Lecz Ty gdzieś tam byłaś. … jak długo można tęsknić  za kimś ?

Kwestia wyboru? Miałbym wybierać  czy wolę  chabry czy może bzy?

Na szczęście wcale nie ma problemu bo kochać  Jak kocham ja,  to nawet można na świecie wszystkich , nieznanych nawet , lecz jednak ludzi .

Dzień zawsze dniem pozostanie.  Marzenia? 

Własne mają życie. ..

Skomentuj

