Ty i ja – 759

Niedawno komuś bardzo dla mnie ważnemu obiecałem coś  … 

Jasne dotrzymam,  jak zawsze gdy to zależy  ode mnie. Gdy nie jest to ponad moje siły, gdy jestem w stanie!  Postaram się  nie pisać  o kimś tak cudownym jaką jesteś  i Ty, Chabrooka. .

Gdybyś Ty kiedyś mnie poprosiła, gdybyś spróbowała potraktować kogoś kto oddałby Ci więcej niż sam ma, po prostu jak człowieka. Tylko zwyklego ,przeciętnego człowieka, nic więcej Kochana. Lecz nawet tego dla mnie,  a może nikogo ,nie masz.

Szkoda,jesteś  ubogą albo tak zamkniętą, zatrzasnieta że  chce mi się  płakać na samą o tym myśl ma Najpiękniejsza  .

Wracając do mej obietnicy. Ty bezimienna tu,  a jednak chyba najwspanialsza osoba, możesz  być  mego słowa pewna.  Nie będę  pisał o Tobie tak często jak teraz a jeśli poprosisz to może nawet wcale. Choć przecież…..nie wiem o czym miałbym pisać gdy nie o Miłości,  wszystkim co ważne nie tylko na tym świecie  .

Na każdym, na wszystkich i tylko w mojej duszy-ale  dla Ciebie, Twego spokoju…wszystko Najdroższa 

Wstajesz rano,i to jest coś co łączy nas. Lecz gdyby tylko to? Co noc przychodzi do mnie ktoś jeszcze,  ale dość zaburzona to chyba osoba, ale jest. …..Chociaż ..konsekwentna?

 

Skomentuj

