Ty i ja -758

Natalie Wood , nie Sienna. I szczerze mówiąc  dziwię się  nie zauważyłaś że  to jest sequel w dodatku chyba  niezbyt dobry, bo wszystko jest tak pomieszane! 

Z faktów  zgadza się  tylko czekolada z całymi orzechami. A resztę  pokręcono całkiem dokładnie.  Serial gdzieś z okresu zimnej wojny, pomiędzy 50 a 60 tym.

  I owszem blezerki ,gustowne sukienki tylko komputery były jeszcze  większe od dużego biura. 

Internet. Zapomnij!   A „amant” to cały  James Dean. 

No i przepiękna Lilu,  a nie żadna Lulu. Po co ta zmiana imienia?

No i najważniejsze : To on był szaraczkiem a Ona piękną kobietą . Bardzo znaną pisarką. Autorką już chyba ze dwudziestu najlepszych bestsellerów. Poznali się  przypadkiem ,on pracował w sklepie. A Ona, Lilu, zdrobniale Lilaczek (tak nazywał ją wciąż jeszcze jej Tata)  zauważyła że  ten nieśmiały  chłopak wpatruję się  w nią jak w obrazek. 

Cóż,  była  właśnie zwyczajna, czyli inna niż wszystkie. I jak to miała w swoim  zwyczaju – Zapytała go wprost : czemu tak na nią patrzy, czemu nie odrywa wzroku. 

 I jakie było jej zaskoczenie gdy on też odpowiedział po prostu. 

„Niech się  Pani na mnie nie gniewa. Gdy każe Pani to patrzeć  przestanę,  lecz to co widzę wstrzymuje moj oddech bo jesteś Pani Najpiękniejszą Kobietą  jaką kiedykolwiek widziałem  . A teraz wybacz przepiękna klienci na mnie czekają. 

Ja nie  chcę od Pani niczego, tylko  głowy odwrocić nie potrafiłem.  Przepraszam za zamieszanie! „

Lilu stanęła jak wryta,  całkiem straciła zdolność do powiedzenia choć  słowa.  Udając że  bardzo się  spieszy,  wybiegła do swej limuzyny.

To treść  odcinka pierwszego i choć oglądalem to dawno,  dziś mam tylko jedną wątpliwość,  kto bylby w stanie przyjac jej rolę ?

 Myślę  że  tylko Ty byłabyś w niej najprawdziwsza … Jedyna  i Cudowna!


Popatrzałem sobie na pewne zdjęcie. Jakaś piekność której przecież wcale nie znam uśmiecha się, patrząc do góry. Golf, piękny uśmiech, wesołe oczy i kształtne uszka.

Tak, oprócz Ciebie,  z pewnością jeszcze Ona mogłaby zagrać główną rolę  w dowolnym filmie, który oglądałbym miliony razy i nigdy by mi się  nie znudził. 




Skomentuj

