Ty i ja – 756

Nie wiem ,uśmiechnąć się czy smucić ? 

Byłaś, zajrzalaś do mnie moja Jedyna*? A jeśli  tak,to nie wiem która,  czy ta Najcudowniejsza na całym świecie, Chabrooka?

Czy Ta która wydaje  mi się  czasem jeszcze bardziej. … bardziej Chabrooką mimo innego koloru oczu. ..

czy  to możliwe? Bo to czy byłaś jest ważne bardzo lecz to czy Jesteś(?), nie ma nic ważniejszego na moim świecie. 

A jeśli chodzi a obsadę to Sienna jest OK,  lecz bardziej  lubię Emma a  Lulu Lilaczku to wykapana Keira. Uroda, ogromny wdzięk i Charakter oraz to Coś. 

Coś co widzą  wszyscy, którzy potrafią patrzeć … po prostu 

A czas,kompletnie go nie potrafię zrozumieć! Kilkadziesiąt sekund było całymi dniami i tygodniami. A teraz minęło  trzy dni od chwili gdy się odezwałaś,  a jakby minęło kilka lat? W dodatku wyjeżdżasz, a nawet nie wiem gdzie  i ile Cię nie będzie. Wiem,wiem to ściśle tajne / poufne, no i prywatne… wiem, bo ja przecież  jestem ciasteczkowym (nie eklerowym), okrutnym potworem.

A potwór jak to potwór widząc pogodę za oknem, o niczym innym nie myśli  tylko o Twoich zatokach.

Potwory paskudne tak mają! 

Skomentuj

