Ty i ja – 754

Dni nasze dzielą się na piękne i jeszcze piękniejsze. Każdemu kiedyś zdarzy się Najpiękniejszy. Ja mam nadzieję że Ten jest wciąż jeszcze  gdzieś w mojej przyszłości, choć wcale zbyt wiele jej nie  zostało .

Lecz Wiara moja i doświadczenie mówi mi „tak”, bo przecież  nikt nie odejdzie zanim nie zagra całej swej Roli.

Zanim nie zrobi tego po co, Ojciec powołał go kiedyś. 

Nie każdy musi być wielką gwiazdą,  niektórych lód wydaje się szary. Lecz czasem w jedną sekundę zrobi on więcej niż calmy życiem. 

ZBYT DUŻO – pustych słów . Wiesz „meaningless and forgettable” . Lecz cała sztuka polega na tym aby rozróżnić słowa. Bo wiem,są słowa złe, są nawet okrutne, lecz są  i słowa które leczą.

Więcej są słowa  , które dają  życie. I cały problem każdego człowieka polega na tym , i tylko na tym, aby rozróżniać ziarno od plew. 

Dobry Człowieku racz zapamiętać, nie wszystkie słowa są do „śmietnika”.

Są ludzie ceniący swe słowo i wcale nie to „słowo honoru” tylko codzienne własne „tak”, swoje powszednie słowo „nie”.

A jeśli kiedyś słowa nie stanie to czym będziemy się różnić od zwierząt (kocham je ale to  jednak młodsi bracia), którym ktoś  przecież  pomóc musi.

Więc  moja Droga wyrzuć hasełka tam gdzie ich miejsce. Bo ktoś wymyśla takie bzdury Jedynie (!)postów aby samemu się usprawiedliwić z tego że  codzień  ma inne zdanie.

A zresztą wieszajak cóż chcesz przecież  ta ściana to sciana Twoja . I jeśli taka masz wolę śliczna to możesz  na niej napisać KONIEC.

Ttylko czy będzie  to koniec wszelkiego zła,  czy koniec będzie początkiem dobra. Lepszego świata a może tylko jednego dnia.

Znowu jakieś  kretyński egzamin myśli,  bez ładu, składu i porządku? ?? Po co to mówię i dla kogo , skoro Ja jestem nikim?

Ale Lilaczku dziś  znowu czuję tą jakąś tęsknotę dziwną. Wyjeżdżasz przecież . Nie będzie Ciebie. Przykro mi, nie znoszę żegnać  się z kimś kogo .. lubię. Z kim chciałbym mieć tylko choć  dobry kontakt. 

Czemu Lilaczku nie pytaj , wiesz…

Skomentuj

