Ty i ja – 753 

Irving .. . Poznałem ze 30-lat temu. Właśnie  pierwszy był Hotel, potem były  następne, dobry lub nawet dobry +. 

Gdzieś  na poziomie Lema, niewiele niżej chyba. Ale też OK. 

A Lem to raczej  męski pisarz , dlatego dziwne ze podoba się też gejom….

 Ale co mnie  to?

Dziś  byłem  na kolejnych badaniach. Nie lubię. ..w zasadzie niczego co ma związek z tzw Służbą zdrowia ,ale to raczej  norma dla kogoś kto tyle czasu spędził w szpitalach.

Choć  teraz wpadło mi do głowy  że  chyba niedługo pobiję ten rekord. Wizyty u Ciebie Chabrooka też już  troszkę  trwają,  a przebyta odległość. .. ciekawe nigdy nie sumowałem swych morskich podróży. Ile przebyłem już mil? 

Dziś  Twoje okno znowu otwarte, choć  upał  mimo tych nocnych burz. A Ty jak zwykle w domu Jedyna. Jak zwykle,  czuję to przecież  , więc Wiem!

Czy Ty kiedykolwiek wychodzisz z domu? Czy boisz się  że  spotkasz mnie. Nie ma powodu, przecież nawet gdybyś  była  obok  , nigdy nie podszedłbym bez jednej rzeczy moje Kochanie.

 Bez Twego pięknego uśmiechu w ma stronę  tylko. Ja wiem, to nierealne lecz….mam prawo marzyć. . jeszcze. 

Ty Lilaczku gdzieś wyjeżdżasz znowu? Tym razem gdzieś w lubelskie?Nałęczów?  Tak jakoś przykro mi ze Ciebie nie będzie.  Przykro,  dlaczego(?) , tak jakby coś to zmieniało czy jesteś w domu czy poza nim???

Znowu sam nie rozumiem siebie? Co to za sprawa?  Ty milion kilometrów ode mnie czy tylko te 500 metrów.  I tak gdy nie podasz mi ręki Kochana to nie ma znaczenia jak blisko jesteś,  a raczej jak daleko bo to dla Ciebie forma pewnie łatwiejsza do przyjęcia . 

W Twoim mniemaniu Ty „mój” Lilaczku. W Twoim kochanym poczuciu spokoju. 

Prawda Lilaczku?

Nie wybieram się  w Twoją stronę,  dziś ani jutro , ani pojutrze! Więc Pokój ode mnie masz zapewniony.

I mam nadzieję że zauważasz moje starania,  a kiedyś, ….zrozumiesz że im bliżej  mnie tym jest bezpieczniej. Dla Ciebie też,  właśnie dla Ciebie!

3 uwagi do wpisu “Ty i ja – 753 

  1. Irving to dla mnie Świat wg Garpa – rewelacyjny
    Uwielbiam zarówno książkę jak i film.
    Lem – bardzo duzo Lema przeczytałam, czy jest męski? Właściwie nie znam nikogo wiecej kto by sie nim zaczytywał poza mną, wiec nie mam zdania …

    Polubienie

Skomentuj

