Ty i ja – 749

Dziś Twa Mama w domu, a już chciałem wstąpić  do Biedronki ☺

A okno ładniutkie, tylko warto otwierać  gdy na zewnątrz ze 38?

Przecież  masz  izolację  ze styropianu.  To w domu niev powinno być  aż tak gorąco. 

Ale to tak nieistotne,  bo ja wciąż myślę  i myślę,  że Ty teraz tak rzadko wychodzisz gdzieś  z domu. Nie wiem co z Tobą.  Często czuję  Twą Duszę splaAle to tak nieistotne,  bo ja wciąż myślę  i myślę,  że Ty teraz tak rzadko wychodzisz gdzieś  z domu. Nie wiem co z Tobą.  Często czuję  Twą Duszę splątaną i może  wciaż jakoś  nieogarnietą.

Nie wiem,często się  martwię, tak bardzo chciałbym Cię  widzieć  jak kiedyś,  tak usmiechniętą.

Obiecuję Ci Najdroższa. Nigdy i nigdzie  nie będę  tym, przed którym musialabys uciekać  Jedyna. Zresztą przecież  uciekasz tylko przed sobą  . A może  przede własną Duszą?

 Wiesz dobrze Ty Kochana bez granic, wiesz to i na to wciąż oczy zamykasz , Droga jest jedna,  dla Ciebie  innej niż  ze mną,  swym Przyjacielem,  nie będziesz miała nigdy przepiękna. Wiesz o tym,  uciekasz przed tym. I to Cię dogonić,  lecz kiedy…, nie wiem. Czy znaleźć możemy  się  ..dopiero Tam?

Wiesz przecież,  nawet jesteś bardziej  niż pewna. Razem możemy tak wiele. Nikt tego świata Ci nie da tak jak to zrobi Twój wieczny niewolnik,  szczęśliwy dlatego…. po prostu Ja.

Nie wiem po co znowu to mówię,  Ty też  wiesz to od zawsze. Tylko że tak aż jesteś uparta że prędzej życie przegrasz  niż przyznasz się   do tego  że czekasz wciaż  i będziesz czekać. Szukając tego czego nie znajdziesz kogoś ważnego w innym człowieku. Zrozum że  on jest zawsze i wszędzie i tylko  wystarczy przyjąć  tę dłoń. Tę , która czeka już  tyle lat.

O Filemonie,  nie, nie wiem kiedy. Trudno mi zebrać myśli do kupy. Gdy wciąż to co jest mi tak bliskie,  zbyt  jest daleko , choć w mojej duszy.

Gubię się w tym , ma Chabrooka. Ginę  pomiędzy tymi falami. Zbyt mało,  za wiele. Lecz to co czuję jest tylko moje i nikt tego nie chce przyjmować. Choć  to jest czyste aż nie pojmuję. Skąd u mnie takie uczucia? Dlaczego Ty, dlaczego Ona.

Kto poza Nim da mi odpowiedź?

Skomentuj

