Ty i ja – 747

747 ? Samolot? Tak Boeing przecież ? Zdaje się ,  kilka  katastrof? 

Może  ten wpis nie stanie się  katastrofą. 

Choć  moje życie. .. A szkoda słów. Bo tak było różne, więc chociaż nie było w nim nudy.  Gdy zaczynała się nuda,  zawsze znalazłem sobie metodę aby się  trochę  rozerwać. Raz była wizyta na Spitzbergenie albo na Aleutach . A innym razem weekend w szpitalu. Dość  dlugi weekend. Liczący z pół roku?

Było  czasami naprawdę  pięknie, a wiele tych sympatycznych przeżyć związane jest z Filemonem.  Pięknymi kocurem od nasxej sąsiadki.

Sąsiedzi mieli kotkę Fisię. Sympatyczna to była sobie wariatka. Kiedyś  widziałem 3 duże psy. Osiedle na którym mieszkałem w Szczecinie było na stoku wzgórza.  Piękny był z niego widok na miasto,  szczególnie późnym wieczorem. Otwarte osiedle , więc czasem byli też  goscie niezbyt bardzo proszeni  (pamiętam choćby  stada dzikow).

A wtedy , trzy psy… idącą środkiem uliczki Fiśka. Jak western „W samo południe”.  Tu Fiśka ,  a tam zdziwione i zaskoczone psy.

Chciałem jej bronić , lecz było daleko. Zanim zdołałem się  zbliżyć.  Fisia  podeszła,  stanęła obok nich patrząc z największym kocim zdziwieniem.

„Co tu robicie żałosne pokarmy dla pcheł.” Zapytała.  

A im ze zdziwienia prawie wypadły szczęki.  Podeszły do Fisi i ją otoczyły. Bojąc się jakby  zaatakować? 

Fiśka spojrzała każdemu w oczy. Króciutko ,potem trzy „strzały” łapką o wiele dla nich zbyt szybką i  juz  trzy piski słychać.  A Fiśka? 

 Obraca się  powoli i majestatycznie odchodzi sobie do domu.

Stałem jak wryty. Bo przecież  znałem koty. Lecz czegoś  tak pięknego nigdy oglądać szczęścia nie miałem! 

A potem gdy Fisia powołała czwórkę na świat ,  jeden był dla nas zarezerwowany.  Maleńki podróżnik,  Filemon.

Cdn.

Skomentuj

