Ty i ja – 745

Reklama Tigera , brak słów. Znowu mam szklane oczy. Takich sk….nów nie  należy  żywić! Gdyby mój OKOP istniał ….

  Ale dzień  jest piękny.  Okno Twe Chabrooka jest dziś  przecudne .  Oddycha , czyjaś  postać  w nim. Ty albo Mama? 

Lecz kilka minut później w Biedronce spotykam piękną kobietę.  Trochę,  może troszkę więcej  ciała, inna fryzura,  włosy urosły. Przecież minęło 3 lata!

Tym razem w szortach i chyba nie byłem pewien że  to właśnie Ona. Mimo że  byłem pod jej zgrabnym nosem, nie chciała(?)  mnie  poznać. Tak że w końcu gdybym  nie poznał  jej samochodu nie widziałbym napewno- Twoja Mama. Samochodem do Biedronki? Te kilka metrów? :Nic dziwnego że kilka kilogramów przybyło.  Lecz wciaż jest atrakcyjna. I jest też  trochę  do Ciebie podobna. Oczywiście to Ty jesteś  Najpiękniejsza,  choć dziś  jest taka jeszcze jedna. Też Piękna choć  trochę  inaczej. 

Szczęśliwy  dziś dzień.  Rano tak ważny i cudowny kontakt. Jak  Życie ! Choć może  to fatamorgana? 

Może,  lecz nawet ona  przecież  dodaje sił.  Jest , owszem tylko odbiciem,  lecz powtarza prawdę – to zbawienie istnieje! .

Nie jest tak blisko i łatwo  ale szansa jest. Królestwo  istnieje i nawet Ty możesz  sobie niego wejść!

 O kotku nocą może,  bo kolejny „”misiaczek” był  już  w czasie kiedy wszystko pamiętam.  Z pewnością trochę wspomnień jest o Filemonie.

Poza tym? Jestem trochę nakręcony.  Czekam na coś co me serce odblokuje  . Zobaczę szansę na to aby znów stało się  czyste morze. .albo może.  .

 

A ja jestem -60 i nie rozwiodę się z nikim. Jedna rzeczą  jest kochać  życie lub nawet osobę, inną całkiem  jest komplikowanie komukolwiek życia.  I wcale nie chodzi tylko o mą  żonę.  Bo nie kochać czasem nie sposób, lecz warto pozostać człowiekiem nawet kosztem szczęścia,  lecz tylko swojego!

Lubię słuchać  muzyki z kimś kogo lubię.  A jesli bardziej niż lubię?

To jeszcze chętniej bym słuchał. Choć to tak daleko ale jest Metallica : so close  no matter how far 

Skomentuj

