Ty i ja – 743

Tyle szczęścia ot tak,  za nic? Dzień zrobił się  piękny,  choć  przecież tak nie cierpię upału. A  dziś pewnie on, upał będzie .

Dawno nie było  jednak dnia tak cudownego. Nie, to nie jakieś nadzieje złudne.  To prosta , jasna wiadomość od Niego. Droga jest słuszna,  odzyskasz siebie.  Różne terapie juz   trwają trochę  i ja mam Tylko to jedno zadanie. Być znowu sobą,  tym który bez wstrętu umie popatrzeć  w własne lustro. 

Niczym być więcej ,lecz  dobrym człowiekiem . Niczym i nikim, tylko sobą…. nareszcie! 

Dziękuję. Jak kiedyś  Moja Chabrooka kazałaś mi pokazać środkowy palec rakowi wątroby tak dziś  też  zobaczyłem tęczę.  Wiem,nie jest to tęcza  moja czy dla mnie. Lecz im jest piękniejsza tym bardziej  się  cieszę,  bo kocham  Tęczę,. .. jak kocham świat. ☺

Teraz o Mikim, to też dziewczynka. Lecz bardzo ostra i nieprzystepna.  Ona choć  nam pozwalała na wszystko, oczywiście  gdy miała na to swoją ochotę.  To innych traktowała raczej troszeczkę  jakby tak z góry. Była przepiękna jak Wszystkie Kicie. Pokrewna chyba syberyjczykom. Trojkolorowa z odcieniem rudym. Tylko niewiele ją  też pamiętam. Kiedyś  gdy przyszedł do mnie kolega. Wybrała sobie jego kolana. A on😁chyba przez pół godziny bał się poruszyć małym paluszkiem. Prosił,  zabierz ją, a ja nie potrafiłem powstrzymać  śmiechu. Nie skrzywdziła go wcale, tak jak innego, który gdy pierwszy raz ją zobaczył,  mówiac 😮 jaki ładny ten kotek- wyciągnął był  rękę  , po raz ostatni !

Niestety też  nie miałem okazji znaleźć się na Jej kocim pogrzebie. Zbyt wielkie miasto i samo centrum,  więc znów tygodniami, chodziłem, szukałem. 

Róźnie się kończą nasze przyjaźnie lecz pamiętaj o jednym dobry Człowieku.  Choćby jedną chwila szczęścia,  jeśli ofiarujesz  ją komuś kto jest bezbronny. Kotków ,  pieskowi. Gdzieś  ze schroniska.  Wróci do Ciebie  Twym szczęściem.  Tak jak wróciła  dziś do mnie. Dziękuję  Ci Miki 😺

Skomentuj

