Ty i ja – 744

Dużo  mam wejść,  zbyt dużo( ponad 20 na kazdy dzień).  Nie mam pojęcia czego tu szukasz – Ty kimkolwiek jesteś . 

Nie, nie,  ja wcale  nikomu nie bronię. 

A zwłaszcza z jednych odwiedzin się cieszę. Wiem , to  Twój niepokój i chęć sprawdzenia co się dzieje .  Wiem to skutek Jakiegoś strachu. Lecz jesteś ,czuję to jakoś? 

Przed chwiłą też (13.50) a może teraz?

 Jesteś tu piekna? Nie mam pojecia lecz wiem że jesteś  gdzieś tutaj.  Gdybym bym go znał (Twój zapach) poczuł bym może tu,   w mym ogrodzie razem z zapachem skoszonej dziś trawy i może trochę  słonecznej Lawendy.

Dalej o kotkach?

Ok, będzie następny z nich. Lecz może raczej potem wieczorem.  Bo jeszcze trochę mnie czeka pracy.  Ogród,  miejsce bardzo czarowne. Lecz wciaż jest tutaj zbyt wiele chwastów i pracy z nimi. 

Smędzę, zasypiam po tych ostatnio niezbyt przespanych nocach,  a tylko tyle chce dziś powiedzieć Tobie , poprosić  może :

 prześlij mi czasem buźkę kochana, taką-☺ – z uśmiechem. 

Prześlij poproszę?  

Jeśli to nie jest zbytek śmiałości ?Choć czasem tylko. … , tak abym wiedział że  wszystko jest bardzo w porzadko a nić sympatii buduję się ☺ 


Albo …, wiesz co! Lepiej Jej może  nie przesyłaj. Zbyt wcześnie jeszcze. Zbyt szybko, zbyt łatwo.  Bardzo bym chciał  lecz też  chcę  pokazać  że  gdy Ty prosisz to ja potrafię Twą prośbę  spełnić i swe obietnice też oczywiście.  Że  można mi ufać i warto wierzyć a ja … po prostu , nawet z daleka , potrafię  być  Twym Przyjacielem. Takim, który zawsze będzie tym kogo akurat potrzebujesz,  a gdy  nikogo nie będziesz już potrzebować stanie się  Ńikim tylko dla Ciebie. 

Skomentuj

