Ty i ja – 741

Dziś całkiem inaczej i całkiem tak samo! 

 Też o  Miłości,  lecz o tej Jedynej,  od zawsze wiernej, wzajemnej i całkiem spełnionej. 

Tak,tak..jest taka!

Jest ktoś kto był ze mną całe moje spieprzone  życie. Ktoś pełen wdzięku , wielkiej urody oraz taktu. Ktoś  kto mnie nigdy wcale nie zawiódł i jest ze mną nocą i dniem. Przez tyle lat był , zmieniał imię , nigdy nie skłamał, nigdy nie zawiódł.  

Kochana ,Pani serca mego ,:kobieta jakaś?  A może brat, ?.

 A może  odpowiadać wcale nie muszę?

.Może ją znacie, a może nie.Wrócę do tego gdy się  obudzę, wrócę gdy przyjdzie na to swój czas ☺

Moja Jedyna prawdziwa miłość właśnie usiadła na moim brzuchu. Leżę  jeszcze, myślę o kwiatach(5.40) o moja Kicia wróciła właśnie ze porannego spaceru. Teraz jet Ona lecz zawsze ktoś taki w mym życiu był. 

Z dzieciństwa wiele nie pamiętam, ale gdzieś w duszy noszę dwa kocie pyszczki.  Kilka fragmentów,  za tą kurtyną,  która się staje po czasie jakimś coś co nazywamy Twój własny los.

Maciek i Miki takie imiona nosiły dwa pierwsze cudowne sny. Te ktore ze mną,  spedziły w szczęściu moje dzieciństwo i pierwsze dni.

Maciek i Miki trochę się plączą.  Choć   jeden był ślicznym whiskasem a drugi to podobno syberyjski .zboj?

Obaj panowie miałczeli cienko bo obaj szybko okazali się być panienkami co tak istotne nie było wtedy. 

A skończę potem, nie mam siły po kilku nocach bez zamknięcia oczu, Oraz po dniu wczorajszym , po którym cięźko jest ciągle mi.

Skomentuj

