Ty i ja – 737

Czasem zdarzają  się  chwilę gdy chciałbym udowodnić że  wcale nie jestem wielbłądem. Zdejmuje koszulę, odsłaniam tors.

 No troszkę  juz nie  taki to „węzeł mięśni” , trochę  brzucha, ale przecież garba ani jednego !

Brak garba,  pysk nie (!) To raczej  pyszczek Koci. Żadnych kopyt ani ogona. I nawet futro w innym kolorze. 

Obracam się  i pokazuję wszystko, sięgam w głąb piersi. Kładąc  na  ręku własne serce.

Wyciągam rękę,  chcę Ci je dać. 

Mówię : Spójrz moja Piękna to ludzkie serce. Boli i krwawi gdy je odrzucasz. Uciekasz przed sercem! 

Lecz to wytrzymam jak kiedyś śmierć.  Lecz tego że  mnie się boisz , bez łzy nie mogę  całkiem znieść. 

Cóż,  łzy też są  dla silnych ludzi. Tylko  pokażcie  mi kogoś  tak aż „silnego ” kto zlekceważy swą własną  duszę. Odwróci się od niej „na pięcie” i wcale nie spojrzy na nią za siebie .

Mówisz że  przecież  jestem „dorosły” , a co to znaczy moja Ty  słodka ?

Czyżbym  był  tak wiele starszy niż  to Twoje własne  bóstwo zaćpane? 

Lub straszy to znaczy wolny od  marzeń lub jakiś niedostatek duszy,  może mi to wytłumaczysz – Ty niepoprawna marzycielko.


I romantyczna duszo przecież. 

A róże? Kiedyś  było  o Ciebie pytanie. Dom czy mieszkanie, pamiętasz?  Moja odpowiedź – dom bo ogród.  A nie  ma ładnego ogrodu bez róż!. Po prostu nie ma! A co do kwiatów wszystkie są piękne gdy naturalne.  Nawet dyżurne goździki, tulipany są piękne w swych naturalnych kolorach. Jak ludzie bez botoxu  i pieski,  którym nie obcięto prawdziwych ogonków. I mogą  nimi machać gdy widzą  Ciebie. 

Skomentuj

