Ty i ja – 733

Wiesz Chabrooka,  dziś byłem „u Ciebie ” trochę  częściej i dłużej . Chciałem być gdzieś obok tej …… Najpiękniejszej.  

I trochę  byłem ,ale jak wiesz to nawet gdbyś była w moich  ramionach to i tak byłoby zbyt daleko. Dla mnie,  oczywiście tylko dla mnie Jedyna. 

Tak, ja wiem ! Ale parafrazując jedną czarodziejkę , to czy nawet taki gnojek jak ja nie ma prawa nikogo kochać ?

Nie mówię  być  kochanym. Bo przecież to jakaś  totalna niemożność, bzdura moja Kochana.

Twe okno dziś  prawie caly  czas uchylone, lubię  je takie, uwielbiam nawet.

Dziś zerwałem ” zaręczyny”. Skończyłem z tym co mnie rozbija, ostatnio zamiast się uspokoić wciąż po terapii wracałym nabuzowany.

Skończyłem 3 tygodnie przed czasem lecz dłużej nie potrafiłem  znieść tej farsy.

Skończyłem lecz muszę znaleźć jeszcze kogoś. Muszę! Gdy Ciebie nie ma …. i tak nikt mi nie powie tego co Ty….

I słowo do Pieguska.  Za Tobą też  będę tęsknił. Jesteś cudownym Człowiekiem. 

Mam tylko jedną nadzieję.  Że nie przestraszylem Ciebie  TYM znowu. 

W moim mniemaniu, w mym katalogu wartości,  ktoś taki jak Ty powinien codziennie odbierać  podobne objawy zachwytu”( wiem to nie Bzy ni Tulipany, ….biełyje rozy dla Pięknej Kobiety. Tylko tyle choć chciałbym Świat caly). Lecz nie obawiaj się,  nic bez Twej woli zdarzyć się  nie może a nawet z wolą też bardzo niewiele.

Wiesz co Piegusku, przepiękny Piegusku.  Nic nie potrzebuję a chcieć nic nie mogę. Może tylko tego aby Twą buzia była buzią kobiety spełnionej, inaczej  szczęśliwej. Za moje całe złe życie gotowy jestem płonąć żywym ogniem dla dwóch,  trzech osób. W tym Ciebie. .,

Skomentuj

