Ty i ja – 726

Popatrzałem chwilę na Twe zdjęcia sprzed kilku lat , kilku miesięcy.  

Rzeczywiście,  miła i bardzo sympatyczna dziewczyna zamieniła się w  śnieżnobiałego łabędzia Okrutniesłodka . 

Piękną Kobietę! 

W dodatku tak nieujarzmioną lecz jednak łagodną ,jak płatki białej róży, nieskazitelnie czysta kobiecość . Przepraszam „Damskość”, bo taką jak Ty jest Dama mego serca. 

Ale na ziemię. ..

Ja Cię  przepraszam że  nie jestem i nigdy nie będę Twoim marzeniem. Tak bywa moja droga.

Lecz nigdy i nigdzie,  niczego  to nie może przekreślać.  Ty jesteś  dla mnie jednym z dwóch cudów na świecie , właściwie trzech bo jeszcze jest Miła. 

Dlatego nic powstrzymać mnie nie może, przed tym abym  uważał Cię  za żywe dla mnie objawienie Piegusku. 

Lecz Ty nawet nie musisz o tym wiedzieć  bo skoro się  mnie boisz…

Gdy uważasz mnie za zagrożenie dla siebie,    to choć  tak nie jest, uszanować  to muszę.  Uszanować  to chcę,  choć  nieznajoma uwierz , to nie jest łatwe. Romantyczka i marzycielka z pewnoscią zrozumie. 

Gdybyś zechciała kiedyś zrozumieć – ja nie chcę i nigdy nie  będę zabiegał  o Twą sympatię choćby. Nie moim zamiarem jest „zdobycie” Ciebie. 

Lecz jesteś Kochana taką osobą,  która jest zwykłą,  wprost najzwyklejszą, prostą odpowiedzią na me marzenia,  moje modlitwy.

Niestety zbyt późną.

Skomentuj

