Tu i ja – 727

Jest jeszcze coś. Nie , nie dla Ciebie Chabrooka. Choć przecież nic w  mych uczuciach się nie zmieniło i na zmianę żadnych szans. 

Twa dusza jest i będzie siostrą mojej choć  moje uczucia niekoniecznie braterskimi mógłbym nazwać. 

Lecz teraz o czym innym. O mej stałości choćby w uczuciach.  Nie mi to jednak siebie oceniać. Chciałbym tylko o jednym aspekcie tych uczuć wspomnieć. 

Przestraszylem Ciebie zbyt dużą ilością szczerych komentarzy. 

Czytałem dziesiątki Twoich cudownych wpisów.  Komentowałem tylko minimum tego co bym chciał.  Minimum z tych wielu wpisów. 

Poczułem coś  do kogoś wspaniałego. Musiałem  to co czułem Jej to powiedzieć.  Gdybyś  wtedy potrafiła się  nie bać,  tylko potrafiła,  więcej bym nie narzuca się nigdy że swymi uczuciami. 

Komentował bym chętnie Twe przepiękne wpisy. Pewnie były by wyrazy pewnego zachwytu (nie, nie komplementy). 

Uczucia byłyby tylko ze mną, nie czuła byś ich ciężaru.

Gdybyś  tylko umiała. ..

2 uwagi do wpisu “Tu i ja – 727

  1. Bać sie nie należy,
    Szanowny Pan Duszek -jak nazwałam autora tego bloga wyczytał na moim blogu wszystko i rownież zostawił prawie wszędzie like i komentarz – było to wszystko tak nagle i tak duzo, ze nie zdążyłam wszystko odczytać a przede wszystkim odpowiedzieć za co Duszek sie nie gniewa.:-)))
    To naturalne, jeśli odkryjemy ze cos nas zachwyca, podoba sie, pasjonuje.
    Ja tez potrafię zakochać sie w czyjejś duszy – cudownej, jedynie – właśnie! – jedynie przestalam okazywac bo ludzie czasem nie rozumieja takiej platonicznej fascynscji.

    Nie mniej wracajac do Duszka,
    Nie ugryzl mnie, Nie napastowal, mamy cieply, serdecznie kontakt, kazdego dnia – I co? I Tak jest milej 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

