Ty i ja – 723

Znowu myśl?

Nie jest zbyt wiele tych głupich myśli ? Komu  potrzebne toto?

Komu potrzebny świat jeszcze jeden. Świat czyjś, kto nie istnieje, jùż czy może jeszcze?  Dla kogoś, kogo nie widać nawet gdy na mnie patrzysz swymi oczami bez okularów, które powinny być  na Twoim  nosku . 

Znowu są jakieś skojarzenia. Podobieństwa  wymyślone sobie. A może „widzę” tylko me myśli.  Moja marzenia  , lecz czemu w Tobie?

Jesteś? 

Przychodzisz tutaj, lecz czemu na wszystko zamykasz swą duszę . Kochana.

Czyżby tak trudno było  uwierzyć  że  się  dla kogoś jest „zwykłym” marzeniem?

Niezwykłym cudem i całym życiem? Światem przepięknym choć  wcale nie idealnym ideałem Piegusku? 

A jednak tak, bo powiedz Ty moja Piękna czemu z tych setek tylko Ty. Dlaczego z milionow kobiet na świecie nigdy nie zachwyciłem się po tym jak tylko kogoś tak delikatnie, właściwie wcale nawet nie tknąłem? 

 W obu tych dziwnych chwilach mego życia. W obu tych nagłych,  niezwykłych objawieniach.

Ta tęcza albo polarna zorza wcale nie była ziemskim zjawiskiem.

To była dusza . Twoja przepiękna. ..

3 uwagi do wpisu “Ty i ja – 723

    1. Jasne ☺tylko jeśli to nieprawda to co? I po co?
      Po co przez np. 3,5 roku przejechałem z 50 tys km? Tylko aby zobaczyć czy okno jest odsłonięte? Po to aby komuś zrobić krzywdę patrzeniem o którym nikt nie wie?
      Ok! Jestem nienormalny! Jednak nikomu nie robię krzywdy,poza sobą. ZRESZTĄ JEŚLI MIŁOŚĆ TO STAN NIENORMALNY TO PIER. .. TEN ŚWIAT ☺

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

