Ty i ja – 712

Czy w lesie muszą być sosny? W „sosnowym lasku”? 

Ktoś czuję się  „zaszczuty”?

Przepraszam! Wcale nie o to chodzi! 

Tylko gdy ktoś kto chce być potraktowany jak człowiek,  zostaje dla  kogoś innego, w dodatku tak ważnego Kogoś, zwyklym śmieciem .Takim , któremu nie wystarczy powiedzieć „proszę”.

Trzeba grozić???

Postaw się  w mojej sytuacji Piegusku. Jak czuła byś się  gdyby ktoś  cholernie ważny potraktował Cię  tak jak Ty mnie? 

Gdy

byś tylko zobaczyła we mnie człowieka ? Nic więcej! 

A Ty?

A ja? Co potwór? 

Ale nawet potwór  może kochać , dobrze  życzyć, czasem nawet ze szklanymi oczami.

Uczucia? Szczerość? co to komu?

Bez względu na nie. Życzę Ci zdrowia Piegusku. Nic Ci nie mogę  dać. .poza modlitwą… do „wszystkich” B-gów( bóstw? )…

Skomentuj

