Ty i ja – 706

Dziwny jest ten…Świat. .. gdzie. ..

W głowie kołacze mi się Czesiu ..nie, jego nie słuchasz wcale.  Choć  może powinnaś kochany,  dobry Człowieku… tak zagubiony w tym pełnym pozorów okrutnym świecie,  na którym wiele opływa słodyczą .. lecz gdzie jest Prawda wcale nie chcesz wiedzieć .

Dochodzi piąta…

Ty gdzieś daleko, zyjesz w innym świecie.  Takim gdzie ludzie poznają się tylko zewnętrznie. Gdzie  ważna jest maska. Nie ważna twarz.

Gdzie ” taka szczerość mnie przeraża”, jasne! Bo przecież szczerość to samo najgorsze zło.

Więc jestem złem,  nie pierwszy to raz. Wybacz lecz moje zycie bylo przecież  inne. Gdzie odrzuciłem swoje maski?

W życiu?  Sam nie wiem ? „Przy Tobie?”

Tak!

Szczerość jest przereklamowana, wiem,wiem powtarzam się. Tylko co z tego moja słodka?  Trudno jest żyć na przekór zasadom, przynajmniej tej jednej jedynej i najważniejszej! 

Czasem ma chęć stać się  układnym, zwyklym Wymownym,  sztucznym człowieczkiem. Takim którego miło się  slyszy .

Mówiącym tylko dokładnie tak i wtedy, co spodziewają się właśnie po mnie. Też wtedy kiedy oczekują,  słowami całkiem przewidzianymi. 

Miliony słów , uczucia w nich żadnego nie ma!

Odrzucisz maskę swą Jedyna. Po co* przecież  wcale nie ma kogoś dla kogo warto się  zatrzymać! 

Zostań gdzie  jesteś moja przepiękna,  a ja zostanę u siebie na zawsze.

I tylko jedno mam pytanie; po co budziłaś mnie Kobieto ?

 Czemu nie dałaś mi leżeć nadal w tym suchym,  ciepłym moim grobie  …

Sny,sny,sny a życie ciągle swoje. …

Skomentuj

