Ty i ja – 707

Szkoda cudowny Piegusku, troszkę żal,  ale może to i lepiej. 

Dla Ciebie ! Bo dla mnie?

Niestety Kochana *, dla mnie nie ma już „lepiej”, a co najwyżej – lepiej nie mówić – zostanę w swym rowie, nikt mnie tu nie widzi. Mogę sobie płakać ile tylko chcę. 

Nad sobą(?),  może  czasem Jedyna. Lecz nad tym sobą, ;ktory kiedyś był. 

Tym pustym baranie,  który miał  się  za półboga . Bo los dał mu trochę  więcej niż  innym, a zabrał za to Wszystko?

I teraz, DOPIERO TERAZ, pokazał sens życia najglebszy. 

Nie ,nie sława,wielkość, pieniądze. Nie,nie,nie! 

Nie miliony tych ludzkich – nieludzkich takich wynalazków. A tylko jedna , Jedyna rzecz , która człowiekowi pomaga stać się  kiedyś Nim. 

MIŁOŚĆ 

Ta piękna Pani, którą stworzył właśnie dla Ciebie.

Dla Ciebie każdego tylko nie mnie…

 Jeszcze trzy lata temu byłaś przesympatyczna, miłą zapewne dziewczyną Kochana. Dziś tylko ….piękną kobietą z cudownym wnętrzem. Bądź taka…A zresztą. ..będziesz 

Teraz pewnie spacerujesz?

Napewno! Słońce na słonecznej promenadzie☺to musi być  widok. Niech ten pobyt wyleczyć Twojewództwa zatoki i jeszcze coś Kochana . Niech przyniesie Ci wolność.  Wolność od samotności,  na zawsze…

Dziś  niewiele mam dla „swej” Chabrookiej. Troszeczkę tylko ,miłość największą na świecie . Tylko to! Wspomnienie i o Twych oczach marzenie. Tych, które nie opuszcza ją mnie nocą.

  1. Gwiazdy Jedyna. Jak gwiazdy dalekie i piękne jak One. Niestety ,nie jestem tym podróżnikiem,  któremu otworzyla byś drzwi…Najdroższa. 
Skomentuj

