Ty i ja – 702

Witaj mistrzyni uroku, wdzięku i kobiecości.  Mistrzyni świata!

  Owszem,mojego, ale czy inny świat istnieje? 

Włączysz niebawem ten swój „gramofon”, posłuchasz znowu o Twym pokoju?

 A może wspomnisz  pewne buty?

 Nie, wcałe nie te zepsute w biegu. Te , w których uwielbiasz wciąż spacerować,  stawiając je w pierwszym szeregu? 

 Cokolwiek zrobisz będzie to słodkie, kobiece. I tylko dla mnie bywasz okrutna. „Moj” Ty wspaniały, silny człowieku oraz najdelikatniejsza moja Kobieto !

 Nie jesteś wcale całkiem przeciętna , jesteś KOBIETĄ,   czy tylko dla mnie? 

Nie wiem kochanie i powiem szczerze że  wcale mnie to całkiem nie grzeje. 

Śpisz jeszcze? Śnisz o swym Davie ? Cóż,czy powinienem być zazdrosny o to?

 Tylko że widzisz wcale nie jestem. Bo jak być  można zazdrosnym  o słońce? 

 A Ty dla mnie jesteś takim słoneczkiem , takim świecącym co rano.  Nawet gdy chmur pełne niebo Wiem, czuję!  Ty jesteś że mną.  CHOĆ DLA MNIE ZAMKNIĘTA CAŁKIEM. 

Otwórz się proszę, ….m kimkolwiek jestem,  to całym sercem przecież  Twoim. Chcesz tego czy wcale sobie nawet Nie chcesz, to choć z oddali zostaję Twoim. 

Dziś śpisz dłużej,  to chyba dobrze bo nie masz zbyt wiele snu (chciałem wymówić to piękne imię,  w formie jaką lubisz najbardziej, ale zakazano- bo nie chcesz być dla mnie nawet tylko marzeniem, lecz jesteś 😕bo jak mam z tym wygrać? ) , a snu potrzebuje każdy.  Tym bardziej ktoś tak chorowityvjak Ty najpiękniejszy rubinie 😊

Codziennie będę Cię prosił o jedno. Uwierz mi, zaufaj i nie bój się  mnie , to naprawdę Boli gdy ktoś kobu oddalbys nawet ostatnią swą chwilę uważa Ciebie za potwora i boi się

A ja od Ciebie nic nie chcę,  nic chciał nie  bedę. Bo nie potrafiłbym skoro nie moģę. 

Wciąż czekam, ale nie jestem niecierpliwy. Mógłbym czekać  wieczność,  życie A nawet wiele życie, dla najmniejszej nadziei. Teraz nie mam jej wcale…. A też czekam. …

Kilka zdjęć w międzyczasie i ani na milimetr nie sklamię mówiąc że jesteś Piękna 😊

Skomentuj

