Ty i ja – 701

Dziś? 

Bo prawie północ A Ty zapewne śpisz.  

Czy jesteś potomkiem członka   Sejmu Wielkiego,  czy powstańca ze stycznia 63go, lekarza i nauczyciela. To w Twoich żyłach płynie właśnie Twa krew moja Najdroższa.  Jesteś  wspaniałym choć przecież  tylko czy aż zwykłym, kochanym , dobrym człowiekiem i wcale nie musisz powoływać  się  na krew wielkiego antenata. 

Oczywiście powinniśmy czcić  i kochać pamięć swoich przodków. 

 Lecz Ty sama jesteś zbyt wspaniałym człowiekiem by Twą bogatą acz też przecież,  niedoskonałą duszę,  zasłaniać kimkolwiek. Nawet największym. 

Ja wcale nie zamierzam kadzić Tobie Kochana. Masz swe zalety ,masz wady Piękna .

 A jednak to właśnie Ty byłaś  moim codziennym snem. Dawno pisałem  o tym wiele razy zresztą,  że  Twego wygladu nigdy nie znałem bo miałaś  przecież  tak wiele Twarzy!

I tylko jedno zawsze  łączyło te wszystkie cudowne , kochane postaci. 

Oczy , Twe mądre i to co za nimi. Dusza w tym kryształowym Kochana zwierciadle. 

Dziś  nie rozumiem tylko jednego, czemu uciekasz przed tym co ważne. 

 Nooo, przecież  nic Ci nie grozi . Przyjmij mą wyciągniętą  do Ciebie dłoń,  ona nie chwyci,  najwyżej muśnie. 

Jedynym czego chciałbym,  czego pragnę nad własne życie,  w tym dziwnym acz zdrowym związku, moja Najdroższa to tylko odrobinę Twej sympatii i życzliwości dla mnie,  dla tego,  który  kocha Ciebie . 

Chcę,  chciałbym abyś  wiedziała że jesteś wartą największej miłości.  Bez względu na cały świat wkoło,  bo tylko Ty jesteś  Marzeniem.

A jeśli nawet trudno Ci pojąć,  zrozumieć że  miłość  różne ma Twarze, o jedno proszę od zawsze ma miła,  nie traktuj mnie gorzej niż  sama byś chciała zostać  potraktowana przez kogoś  kogo pokochasz kiedyś lub choć  pokochać masz jeszcze nadzieję. 

I nigdy nie mów nigdy Najdroższa bo przecież  nie wiesz co będzie jutro. 

A Ty dla mnie zawsze i tak będziesz slońcem. Ja wiem,  dlatego mi trochę  łatwiej,  spokojniej mogę  patrzeć  przed siebie,  daleko . Wszystkich co miałem poznać  poznalem, a żyć  tam gdzie niejedno słońce, kto jeszcze może o tym choć marzyć. 

A ja mam to na każdy dzień,  z tych które zostały mi, kaźdy choć  byłby trudny , będzie szczęśliwy. 

Wystarczy tylko….. że Jesteś me Szczęście.  

Skomentuj

