Ty i ja – 698

Nic z tego , nie skręcę w lewo! Czemu ? Bo tego NIE ROZUMIEM!

No właśnie miliony kodeksów, przepisów,  znaków zakażenia nakazu. A po drugiej stronie człowiek?  Czy jakaś  maszyna z poluzowanymi śrubami w głowie?  A może  tylko wykonawca tego co to właśnie ktoś sobie wymyślił.

Jakiś urzędniczy na z mało ludzkiego gmachu w Brukseli, który za nas chce decydować czy właśnie raczymy się  owocowym sokiem czy wprost przeciwnie spożywamy warzywa. W tym czasięgu gdy trzymamy przed sobą  w ręce małą marchewkę.

Gąszcz durnych, kretyńskich zasad na każdą okazję. Zrobić  nie można nic bez „procedur”?

Ludzie! Obudźcie się ! Dziś i natychmiast! Bo jutro będzie  już wiele zbyt późno i zamiast mózgów znajdziście notebook.

Czy aby żyć nie wystarczy po prostu zwyczajnie myśleć? Rozumieć czemu masz skręcić  w lewo, lub tylko wiedzieć  jak myje się  ręce.

Czym staje się nasze życie powoli? A kim stajemy się  sami.

JA ,MOJA DROGA MUSZĘ  ROZUMIEĆ! DLACZEGO MAM SWE SZCZĘŚCIE. … PO PROSTU UWOLNIĆ  OD SAMEGO SIEBIE.

ZAKAZY, NAKAZY WSADZIĆ POWINNAŚ  W TE BUTY SWOJE. A MOŻE  WTEDY BY WYTRZYMAŁY? Ja na zakazach nigdzie nie trafię, cóż,  taki jestem nawet w więzieniu. 

Skomentuj

