Ty i ja – 695

Dziś  to kompletnie mi zginęłaś gdzieś  Ty  wspaniały dla mnie człowieku. 

Uciekasz, chowasz  się  przed sobą?  Twój wybór  , tylko zauważ  moja Piękna że  Miłość nie jest niczym złym.  Złem może być  każda jej wypaczona forma. Lecz czysta miłość oparta na fascynacji nie d.. lecz osobowością. Duszą nie ciałem. Choć  i jego przecież  nie skreślajaca. 

Miłość oparta o szacunek o wspólne myśli i wartości.  Co może  istnieć  piękniejszego. Co bardziej prawdziwego i czystego. Przecież  ja nigdy Ciebie nie chciałbym „mieć”. Nigdy nie wierzę  w to że człowiek  może  pozbawić  drugiego  czegokolwiek poza samotnością, poza smutkiem i zrozumienia brakiem.

Wszyscy jesteśmy braćmi,  sióstrami, a jednak czasem spotykasz kogoś kto bratem lub siostrą  jest trochę  bardziej.  

??? 

Może  w którejś rzeczywistości Wasze drogi zbiegły się juź  kiedyś Jedyna. Tu lub gdzieś indziej bo wszechświat jest wielki. 

Czyzbys  nigdy tego nie czuła.  Że  byłaś  tu wcześniej juz kiedyś.  Że z dwóch razem spotykanych ludzi , jeden jest obcy lecz drugi bliski. Mimo że  nie znasz żadnego z nich?

 Zastanów  się  moja Kochana, przed czym tak wciąż  biegniesz, uciekasz jeśli nie przed samą sobą? 

Śpij  Najcudniejsza i bądź proszę zdrowa. Masz piękny uśmiech.  Uśmiechnij się  proszę,  do mnie przez sen.

4 uwagi do wpisu “Ty i ja – 695

  1. 1 wiem co znaczy być tu wcześniej, spotkać jakaś osobę która juz wcześniej spotkałam.
    2 można spotkać miłość, która krzywdzi, zabiera oddech … oczywiście to nie jest zdrowa miłość, ale skąd wiemy gdzie kończy sie zdrowie a zaczyna choroba ?

    Polubienie

Skomentuj

