Ty i ja – 694

Dziś piątek – poczatek szabatu. Pamiętam  jak mi opowidadaś kiedyś  o magii….

Masz ją? Dziś będzie? 

Nie wierzę,  choć  bardzo Ci jej życzę. Bardzo Jedyna*

Ja mam ostatnio jej aż zbyt wiele. Żygam  już magią, ostatnio nawet razemi ze krwią. 

Ale co to Cię  może  obchodzić, przecież  nigdy nie było ważne co dzieje się  z kimś takim mało istotnym.

Dziś  przed zajęciami ja życzę Ci. 

Czego? Sam nie wiem. Może  małżeństwa a może  nie?

Cóż moja Piękna.  Po prostu żyj.  Kochaj i kochana zawsze bądź. 

Szabat Szalom 

Teraz. ..widzę  Twe okno. Smutne. … takie. Co za nim? Jeden z cudów. Ten sam lecz drugi, a może pierwszy godzinę  temu skończył pracę.

A może  nie? 

Wiem Wszystko lecz tylko we śnie Jedyna!

Skomentuj

