Ty i ja – 692

Pewnie  śpisz już przyjacielu.  „Przjacielu” bo przecież nie jesteś „pańską przyjaciółką „. 

W dodatku nawet nie mogę używać  Twego Magicznego imienia Kochana.

  Śpisz już z pewnoscią Jedyna a ja nie mam już pozwolenia mówić  Ci na „Ty”. Brudzia  nie piliśmy, niestety. Nawet Jabłecznikiem. 

Szkoda tylko że  zapomniałaś Pani że mówiłaś mi przecież ….Ty. 

Przepraszam, nigdy nie powiedziałaś lecz i tak to słyszałem.  Z własnych ust gdy czytałem Twe słowa Czarodziejko przepiękna.   

Kocham Cię  Chabrooka. 

Co z tego? 

Ano może  chociaż tyle że  jesli dla niej/Ciebie  nawet nie pomyślałem by zdradzić  swą  żonę, to nie zrobiłbym tego dla nikogo innego. Choćby tak cudownego czlowieka jak Ty.

Zagmatwane to jest trochę  magiczna istoto. Ale  jesteś  nią przecież Najdroższa, bo jeśli to nie jest ze Żmudzi ta magia to już  kompletnie nie wiadomo co.

Powiedz cudowna „nie moja” czarodziejko niezwykła  jak można pokochać kogoś za słowa?.  Jak można za nimi tęsknić  bo przecież  dla mnie jesteś   pięknym, ale tylko  „tekstem”???

Nieprawda, ma przepiękna w duszy oraz w życiu. Obok tak cudownej duszy jak Twoja nie sposób przejść  gdzieś obok po prostu.   Jaka w tym moja wina, powiedz miła mi?

Opowiedz może o tym,kiedyś .

Czyżby to że  potrafiłem w Tobie dostrzec tak wiele było z Twego punktu widzenia jakimkolwiek złem?

 Pomyśl  proszę o prawdzie, o Twej Wierze Magiczko. 

Ja nawet chcieć  nic od Ciebie nie mogę  , tylko jedno bym przyjął.  Twoją dłoń  jako dowód Twojej przyjaźni i nic więcej niestety choć przecież  wartą jesteś wszystkiego co tylko najlepsze. A Twe słowa…..wierz mi… najbardziej są czarodziejskie!

Każde z tych tańczących zespołów słów buduje nowy, wspaniały świat w mojej duszy. A czasem zapraszał do Twego. Wcale nie wchodziłem Tam łatwo. Nigdy nie byłem tam w butach Kochana, zawsze wciągało mnie Tam moje serce,  a może  nie tylko moje?

WITAJ☺….

Choć z daleka niezwykły Człowieku. ..

Skomentuj

