Ty i ja -„powrót”

Czasem wydaje mi się  że nigdy nie wróciłem stamtąd.  Wiesz Najpiękniejsza,  wszystkie Najpiękniejsze z tymi Waszymi cudownymi duszami, tymi które czasem czuję zbyt blisko.

Właśnie! 

Jak ktoś  może  czuć  czyjś  ból,  czy rozterki,  spadek nastroju gdy go nie widzi.

Gdy jesteś poza światem to może wiesz wszystko,  gdy wracasz to zapominasz a może chcesz,? Musisz zapomnieć ? Ja uciekałem od wszystkich tych myśli.

A teraz?

Czasem naprawdę  nie wiem gdzie jestem. Gdy budzę  się  w Twoich ramionach Kochana. Ja wiem,  Wiem że x to mrzonka. Lecz przecież  teź widzę  , czuję  tą naszą przyszłość.  Może  to przeszłość?

 Nasza rodzina. Ty, taka piękna lecz coraz to inna. 

To gdzie ja wtedy mogę przebywać? 

Jakie meandry są tego losu? Błąkam się  gdzieś  po zakamarkach jakichś dziwnych, starych budowli.

Gdzie  jestem teraz?

Pięć dni wyrwane z życiorysu. I tylko jedna minuta „snu”. Minuta, która trwa może  więcej niż tydzień cały . A może  miesiąc, całe me życie? 

 Gdybyśmy tutaj tak umieli, życie trwało by wiecznie. Śmierć?  Nikt by jej nie znał!

 A tak poważnie, to czym ona jest? Z pewnoscią nie żadnym ostatecznym końcem! 

Patrzę  na Kicie,  dziś  leży obok. 

Szczęściara! Siedem ma żyć jeśli nie wiecej?.

A Ty? Który już  jesteś tu raz? Ile imion już  miałaś?  Czy więcej niż  ja znam nazw kwiatów? 

A który raz jestem  tu ja?

Franek czy David? Nie gdzie lecz kiedy. Zawsze ten sam, z oczami pełnymi swojego szczęścia.  Tylko w jakim jest ono…. kolorze?

Dziś  dzień jakiś dziwny. Tyle wspomnień, znaków,  wrażeń że czuję  więcej.  Od dziwnej nocy pomiędzy stadami tysięcy lwów,  które jak w Rzymie rozszarpywały chrześcijan w jakiś  dziwnych lasach w kraju, którego już przecież nie ma. A który znam z Mickiewicza, a może  bardziej z tego co jako dziecko czytałem chyba ze sto razy. Krzyżacy i mój bohater Zbyszko w dodatku  Zbyszko B.!.

 Danuśka ,wojna i Żmudź. Tam gdzieś bywałem tej nocy. Nie rozpoznaje sensu, lecz coś w tym jest. Tylko powiedz mi moje Kochanie co? 

Pogoń ,nie nie litewska, pogoń za krzyżakami  . Oswobodzenie dziewczyny. Ucieczka przed tymi lwami??? Skąd  lwy na Żmudzi i skąd ją tam dzisiaj?

Nic nie pojmuję , a może. ..coś? 

……

Z innej beczki: całkiem niedawno ktoś mnie zbanował gdy napisalem że Tusk nie  istniały bez Merkel.

Dziś  Die Welt napisał że tylko interwencja i naciski Pani Merkel umożliwiły to że  został on wybrany na drugą kadencję.  Pozatym Niemcy oczekują że  kolejnym premierem będzie  właśnie Tusk i w związku z tym dziś  nie powini się angażować  w wewnętrzne sprawy Polski.

Czyli ten Ktoś  powinien zbanowac Die Welt , kilka innych niemieckich gazet i może  jeszcze pana Putina? 

No co, zbanujesz?

Jak od dawna wiadomo Tusk to ” nasz człowiek w Warszawie ” według Putina.

Zatemu dwóch naszych odwiecznych przyjaciół chcę tego samego co PO I reszta gangu.

POpierajcie Państwo dalej Po , kod ,.pl i tzw obywateli od bronienia dostępu do grobow . A za kilka lat kolejny rozbior. Jak dziś  na Ukrainie i właśnie  w Gruzj.

‚Demokrację ” obronicie,  ale Polski już  nie będzie! .

A Ty zielono złota, czytasz i znowu masz muzyczny wieczór z hitem DM?

Skomentuj

