Ty i ja – 683

Amor Carita!

 Czy facet może  kochać  nie pożądając ukochanej? Jej ciała,  dotyku , pieszczot?

Czy miłość  platońska może  istnieć  w oderwaniu od pożądania? 

Kiedyś dużo myślałem  na ten temat. Pisałem do Ciebie, Chabrooka o tym.

Kiedyś  nawet powiedziałem że Kocham Ciebie lecz „zakochany” nie jestem.

Byłem ślepcem?

Przecież jeśli kochasz kogoś to jest on najpiękniejszy. Obojętnie czy jest to ukochany solista rockowej kapeli. Twa matka czy córka. A przecież  kogoś  pożądasz a kogoś nie?

Kochasz dostrzegając  wady i niedoskonałości czy będąc zafascynowanym  nie widzisz nic poza? 

Miłość? 

Czy można kochać kogoś  bezgranicznie. Takiego jakim jest. Z jego wszystkimi plamami i „piegami”.

Czy można kochać  czyjąś duszę? 

Przyjaźń  czy Miłość? 

Co za różnica pomiędzy nimi. Światło słoneczne i noc księżycowa? 

Nieprawda! To nie jest tak. Kochając pragniesz, pragnąc kochać  wcale nie musisz nawet umieć. 

Jak wiele ludzi wciąż  się  myli, myśląc że  o Miłości zadecyduje kształt czyjejś dupy.

Powiem Wam moi Ukochani wszyscy. Tak! Uczę się  kochać i tych którzy samego mnie nawet skreslają.

Skąd  to się  bierze?

Z TAMTĄD Kochana. Jak wszystko co tutaj jest dobre i złe.

Czasem pamiętam gdy znajdę siłę.  Gdy nie zdążę  przed tym uciec w popłochu.  

Pamiętam obok mnie  miliony istot. Miliony dusz.

A wszystkie kochają  Cię jedyną czystą,  jedyną  prawdziwą, jedyną bo prosto od niego pochodzi.

Jedyną godną  Człowieka i B-ga  naprawdę  prawdziwą niepokalaną, wielką miłością. 

Tą, która  za siostry ma jeszcze Wiarę i ma Nadzieję. 

Dlatego kochaj człowieku zawsze i nie uciekaj bo robiąc tak gubisz swą drogę a przecież  chcesz…..

Chcesz iść do niego. I to możliwe tylko ogranicz… swe…. ograniczenia. Próbuj!

Dlaczego z tych wszystkich wybieram Ciebie. Dlaczego nie ją czy  nawet jego?

 Tej tajemnicy nie znam Kochana. Nie znam lecz wierzę że  tak ma być. ..

Lecz wiem że  to Ty! Bez względu na kształt Twoich piersi, czy kolor oczu ,w wielu postaciach lecz zawsze Jedyna.

Skomentuj

