Ty i ja – 682

Rzadko to robię , ale poprawiłem ten wczorajszy bełkot. Tak jak „rozumiem” to właśnie  teraz.

 Co i jak rozumiałem wczoraj? Zabij mnie, lecz raczej nie wiem.

Sny o tych lwach ? 

 Nic nie rozumiem ???

 Budzisz się, piąta. Wcześnie zaczytasz swój dzień Najdroższa!

 Lepiej się czujesz, chciałbym to wiedzieć,  lecz Ten Raj jest dla mnie zamknięty. 

Zresztą napewno jesteś zmęczona, po nocy całej pełnej wrażeń.  Po tym jak wciąż uciekałaśmy. Przed stadem lwów, chcących nas zeżreć . 

Było cudownie,….. tak trwoga, strach  (!), lecz byliśmy razem, RAZEM!. 

Miałaś te swoje króciutkie włosy. Krótkie lecz najpiękniejsze.  Wiem, powątpięwasz. Lecz Ty też  wiesz coś  innego MOJA JEDYNA!

Wiesz że  piękno prawdziwe pochodzi z serca. Z serca Najdroższa,  z serca i duszy!

I tyko duszą je można dostrzec. A tam, w tym innym świecie nic nie ma sensu poza tym jednym co zwane jest jakimś „związkiem dwóch  dusz”.

Giną tam wszelkie sprawy ziemskie. A liczy się  tylko On. 

A On jest nieśmiertelny Kochana i tyle samo dla niego jest 30 i 300  Jedyna tysięcy !

Znów nie ma życia dalszej historii. Wstałaś,  lecz wciąż jeszcze śpisz moja królewno. ☺

Skomentuj

