Ty i ja – 681

Gubię się Chabrooka!

Wcale nie w tłumie. Olbrzymim takim. Niedługo nie będę znowu już wiedział jak się ķochana właściwie nazywam.

 Jak dziś nazwać się mogę, a nawet potrafię, kim być?. Po raz wciąż pierwszy a może drugi?

Przypomnisz mi? Może choć na rozstanie zechcesz? Tylko mi powiedz  jak Najdroższa,  skoro ja zapominam do Ciebie drogi. Już drugi dzień nie czułem nawet okna  Twojego czarodziejskiego, świeżego  zapachu.  Twojego lasku też  nigdzie Jedyna nie ma . A obok, Ciebie kolejny parking😕. 

Nie wiem kim jesteś zloto- zielony Skarbie choć wiem że Twe ulubione bzy  przekwitły dawno. Zniknęły Chabry i tulipany z  małą różową wstążeczką.   Został  Ci jeszcze ten kosz zasuszony? 

Karta z napisem – „dla Najpiekniejszej”?

 Karteczka która nie znała nigdy tej drogi do Twego Jedyna serca.

Bzy, chabry?

To znów  jakiś kolejny rok. Doczekać Maja tylko po co 

Po co, dla kogo, …B-g wie, lecz co mi Najdroższa przychodzi z tego?

Dziś widziałem Cię  po raz pierwszy. .

Znowu ! 

Zawsze jest wszystko od nowa . 

Gdy kochasz nie ma nigdy niczego co zdarza się  po raz kolejny. 

Twe włosy dzis w kolorze miedzi. Jutro  zaś stajesz się blond blondynką. A potem  patrzy na mnie szatynka? No i te oczy jakieś inne, bo zamiast chabru widzę zielone ?

 Kolor nadziei? 

Dla kogo, czyja jest ta nadzieja?  Przecież  ta moja umarła wczoraj. Była przepiękna,  mądra i dzielna.
Umarła ostatnia!

A ja? 

Emocjonalny chwast i nieużytek. Przydam się chociaż jako przyprawa, po tym jak zajmą się mną słynne te młyny? 

Zbyt mało słodki choć  z czekolady? Zbyt kwaśny nawet jak na cytrynę?

Wystarczająco jednak suchy, by z mą pomocą rozpalić sobie małe  ognisko!

 I nawet gdy jutro zniknę na zawsze , płomień w Twej duszy gdzieś pozostanie. 

Na zawsze Ty wciąż nowa lecz znów ta samo moja ?

 

3 uwagi do wpisu “Ty i ja – 681

Skomentuj

