Ty i ja – 680

Głowa pęka od myśli, serce czy dusza? Nie ma….

Tysiące, miliony! Tych samych wrażeń? 

Nigdy nie wejdziesz do tej samej rzeki. ..

Kolejna prawda skręcona z kału!

 Dzień świstaka? ??

Odeszłaś raz , już ze trzy lata. Ponad Jedyna i Chabrooka  (?).

A teraz co to. Znowu Cię tracę?  Jak można tracić  Coś, czego się nie ma?

A zresztą nigdy nie chciałbym nawet  Cię  „mieć” , „posiadać słońce”?. 

Zawsze!

 Lecz nie potrafię  ujeżdżać marzeń . 

Swoich.

Takich nawet stworzonych dla mnie . Lecz nie w tym źyciu.  Nie na tym świecie.

Czemu?

Bo to nie mógłby być całkiem tak idealne. Moja Jedyna (*)

Wiedziałem wszysto od początku. Nie miałem dla Ciebie tyle. Nie chciałem nawet myśleć o tym, aby budować swe szczęście  na czyichś gruzach .

Tyle! 

Aż czy tylko- Twe ulubione pytanie? Jedyna ???

Dlaczego Ty?

Bo jesteś taka sama jak miliony! 

Dlaczego Ty?

Bo jesteś inna! Niepowtarzalna i Jedyna. Każda z Was! Takie podobne i tak inne.  Wasze światy… na dwóch przeciwnych  końcach galaktyki a jednak obie na mojej drodze. Obok siebie, bo galaktyka to spiralna. 

Czy jesteś KIMŚ kto ma być  lekiem. Jakimś  zastępstwem za innego kogoś ? 

Nie ukochana. To ja mógłbym, a raczej tylko bardzo chciałbym, być  tym Twoim lekiem na całe zło. 

Ale….

….

Już ponad trzy lata co jakiś czas czuję że z Tobą dzieje się  coś nienajlepszego . Wczoraj i dziś też coś jest. Jesteś chora „moja Jedyna”?  Mam nadzieję że  to tylko chora wyobraźnia, a jeśli chora, to ktora z Was?

Skomentuj

