Ty i ja – 676

Minuty do terapii. Leczenie  nerwic, a czy ja mam jakąś nerwicę?

 Może  tak. Bo skoro nie potrafię znaleźć  wspólnego języka z tą  rzeczywistością? .

 Ona swoje,  a ja wciaż swoje.  

Ona że ja powinienem ją wreszcie   zrozumieć, zaakceptować .  A ja do niej –  jesteś  beznadziejna całkiem!   Że kiedyś  kochałaś, szanowałaś człowieka w każdym  z nas, a dziś? 

Tylko tych najbardziej bezwzględnych? Tych, którzy po trupach dążą do celu. Którzy świat spalą by tylko stanęło na tej ich małej prawdzie.  Czasem maleńkiej niedorozwinietej jak dziecko wyrwane właśnie z kobiety wnętrza. 

Znów  piszę  bzdury. Znowu wszystko czarne. A przecież  nic właściwie wcale się  nie stało. 

Ktoś dostał  kopa za to że  nie potrafił kłamać. Nie pierwszy , nie ostatni przecież był to raz.

Lecz nie! Tym razem się  nie poddam. Nie podwinę  ogona pod siebie. 

Poprosić  mnie można o wszystko. Do nakazów znajďź sobie Skarbie kogoś całkiem innego.

Ja mam swe wartości,  może  beznadziejne , swój honor, zasady. Wszystkim można  gardzić.

Lecz to jest moje i nic innego niestety nie mam, więc czego mam bronić  Najdroższa? 

Moje bóle…. przed chwilą Kasia (32 ,dwóch synów, kochający mąż ) powiedziała że  lada dzień  ma kolejną operacje. Wycięcie  resztek Żołądka . Rak….

Że dwa tygodnie temu dziękowała mi przy wszystkich że mój komentarz dał Jej nadzieję. 

A teraz  …😢

Kilka lat temu gdy  mi zdiagnozowano guz na wątrobie Ty powiedziałaś – dla mnie  jesteś jak skała,  pokaź chorobie środkowy palec.

Pokazałem. .. A teraz … co mam powiedzieć Kasi…

Dziś w nocy też poduszka będzie mokra…

Kasia. Znam ją ze trzy tygodnie.  Człowiek, dzielny. …..Nie wiem. ..

Kochajcie ludzi,  są warci tego,  potem nie będzie nic…

Rozsypalem się. ..

Jedna uwaga do wpisu “Ty i ja – 676

Skomentuj

