Ty i ja – 673

To nie jest film , bo gdyby był, to pewnie by Ci się może  nawet spodobał Jedyna (?).  Byłyby niezłe recenzje- Twe własne . 

Bo przecież  człowiek ma prawo być inny. Ma prawo kochać,  lubić, czuć to co czuje.

Kto wie? Może  nawet być kochanym?

W filmie, w życiu to już nie bardzo!

 Komunały – faceci nie płaczą -to czemu człowiek  zasypia i budzi się  z mokrymi oczami?

 A szczerość,  tak wiem; „cenisz sobie” byleby Ciebie samej nie dotyczyła.  

Szczerość jest przereklamowana! 

Wypada o niej mówić,  należy  nawet. 

Stosować? 

???

To karma dla innych, w dodatku nie w mojej „drogi” człowieku sprawie .

Komunały czy marzenia?

Jak sądzisz Chabrooka?

Zostań  tam w swym świecie pełnym pozorów,  gdzie  człowiekiem można być  tylko na filmie. 

 Ja dalej zostanę przy swoich marzeniach.  Tam gdzie swe życie  oddajesz za jedno. Za to w co Wierzysz , za to co Kochasz. 

Za Ciebie Chabrooka,  kimkolwiek jesteś,  kimkolwiek chcesz być. Bez względu na  oczu Twych kolor Najdroższa . …

Dla Ciebie mnie już nie ma, więc czy jeszcze  jestem?

 😿naprawdę? 

I feel you. 

Czasem można kogoś nawet kochać,  wiedząc że to tylko Twoje marzenia. 

A ja? .

Nawet jeśli gdzieś tam u Ciebie, w raju zakazanym, jeszcze są  moje ślady to wyrzuć je .

Dziewczyno. 

Po co zaśmiecać to Twoje cudowne serce Ńikim. 

Skomentuj

