Ty i ja – 672

Po prostu taką jest kolej rzeczy.

Świat, coś  co niektórzy chcą nazywać życiem?

Czasem coś  „wygrasz”, a czasem tracisz Najdroższa Chabrooka .

Tylko jak czuć  ma się ten/ta co wciąż  traci wszystko.  Wczorajszy dzień  stracił  na zawsze?

Kiedyś zapomniał był  swe dzieciństwo. Młodość. 

Niepamięć  wsteczna! 

 Ot , zwykłe dwa słowa , a jak można żyć  całkiem  bez swego  dzieciństwa. Bez radosnych wspomnień  wlasnej młodości? 

Terapeuta twierdzi że  zamiast pamięci stworzyłem sobie sztucznego siebie. Jakiegoś  pieprzonego Super bohatera???

Jestem Supermanem, a może  zwykłym wstretnym pająkiem?  Tym który łapie w swe sieci niewinne motylki i muszki!

 Pogięło go. 

Tak, czasem mam trochę  zbyt duże ego (raczej miewałem) lecz ile w tym wszystkim jest zwykłej  Prawdy? 

Ile uczuć prawdziwych? Miłości,  sympatii,  współczucia,  współprzeżywania nawet. Czy chcieć pomagać innym, lub czy świadomość tego co czują moi  bliźni, czy uczenie się widzieć zamiast tylko patrzeć,  to tak wielki grzech?

Nie, ja wiem że  daleko mi do ideału, do końca  tej mojej drogi do Niego. Że może  jeszcze tysiące lat. Lecz wiem też  że  drogę znalazłem.  Choć  po omacku,  to z Waszą pomocą, wciąż jakoś ją odnajduję od nowa i znów . Schodzę z niej, a potem wracam. Dzięki!

Waszym cudownym sercem i duszom dziękować  nigdy nie mogę przestać.  Czy są to dusze w kolorze Chabru, brązowe a nawet złoto zielone, zawsze są  moje. W tej najdelikatniejswej formie własności.  Tej którą właściciela czyni poddanym.

Znowu udało mi się  złapać Twe okno na chwili oddechu. O ile w takich momentach wygląda ładniej. 

A ja znowy byłem szczęśliwy,  przecież  byłem tak blisko swego marzenia😊

Jak wiele nam potrzebne do szczęścia. Dwadzieścia kilometrów w jedną stronę. Rzut oka na najważniejsze okno na świecie. Gorączka w piersiach i ze dwie łzy, wprost z duszy, … i co, …to wszystko😊

Skomentuj

