Ty i ja – 668

Ty? Ale która? Chabrooka, czy może Najpiękniejsza? 

Obudziłem się po trzeciej, troszkę wcześniej niż zwykle. Dochodzi piąta…leżę i myślę,  która z Was była dziś w nocy. Która,  to przecież tak ważne choć kocham Was/ Ciebie tak samo każdego dnia.W Każdej postaci teź, moja Najdroższa! 

Tę jedną, Jedyną zamyśloną,  patrzącą przed siebie „zaćmionymi” marzeniem , cudownymi oczami. 

O czym wtedy myślałaś Jedyna… wtedy gdy byłaś , lecz Cię nie było. 

Wtedy gdy ja nie wytrzymując obalałem  Twe piękne marzenia, nie umjejąc milczeć patrząc na Twój profil. 

Gdy czułem się  Kimś przez samą obecność gdzieś przy moim słońcu. Obok, w tym Twym czarodziejskim ciepłe. 

Przy Tej, która  tylko otwierając mnie, podarowała mi całkiem nowe życie …. i tyle!

Aż tyle, choć czasem nie wiem co jest z tym życiem bez Ciebie? 

Lubię gdy Twe okno oddycha, wiem że  żyje. 

Ukochana☺

Skomentuj

