Ty i ja – 667

Wróciliśmy.  Dziwne Chabrooka. Może terapia przynosi skutek a może coś to jest innego? 

Zawsze tam byłem  nerwowy, nie znoszę  tłumu,  organicznie! 

Zawsze byłem  wściekły i dawałem to po sobie  poznać gdy ktoś  mnie popychal,  deptał cżycie szturchał. 

Dziś kochałem  wszystkich , braci i siostry.  Tam , w tłumie. 

Ponieważ  trochę  osób  zechciało to czytać , lecz aby zrozumieć  kim i dlaczego jestem taki trzeba wiedzieć co było na poczatku:

https://tyijasite.wordpress.com/2015/11/04/ty-i-ja/


Dziś  znów Tam byłem. …

…i czułem  Twą dłoń w mojej.

Skomentuj

