Ty i ja – 666 ?

Jak przystało na 3 szóstki , dziś  o Kościele ! 

Za chwilę  jedziemy całą rodziną na Jasną Górę. Staramy się  być  tam choć  raz w roku.  Kiedyś pielgrzymki , dziś samochód. 

Nawet gdy mieszkaliśmy w Szczecinie staraliśmy się  Tam być. 

Pomodlę się dziś , jak codzień,  za rodziców, bliskich i Ciebie. Za kilku ludzi z wariatkowa. Za tych,  których pokochałem w sieci.

Czy będę  modlił się do B-ga według zasad katolickich?

Nie wiem, On jest jeden i to nie On wymyślił  religię.

Drogi różne. B-g JEDEN!

KIEDY WRESZCIE TO ZROZUMIEMY?

6 uwag do wpisu “Ty i ja – 666 ?

    1. Rzeczywiście piękne.
      Małe sprostowanie Szanowna Pani- ostania odpowiedź!
      1. Póki co nie ma źadnych podstaw do zastosowania KK Andrejewa (mordercy gen. Nila)
      2. Wysyp komentarzy był tylko i wyłącznie wynikiem tego że przeczytałem kilkadziesiąt Pani wpisów. Większości nie komentowalem wiedząc że nie chce Pani przestraszyć. Tylko jeden komentarz miał charakter prywatny. Właśnie ten w którym Pani dawałem wybór czy pozwoli mi zostać na Jej blogu. Zrozumiała to Pani inaczej. Przykro mi, przepraszam.
      3. Nigdy nie mogłem sprawdzać którym pociągiem ktoś jedzie, co najwyżej mogłem sprawdzić rozkład jazdy. Bez żadnych złych intencji. Jeśli to zostało odebrane jako potencjalne zagrożenie lub nieuprawniona ingerencja to również Przepraszam!
      4. Co do zacytowanych przepisów bolszewickiego kodeksu. Żadne moje działania nie były związane z uzasadnionym zagrożeniem dla kogokolwiek. Żadne nie miały charakteru uporczywy wbrew czyjejś jasno wyrażonej woli.
      5. Tak naprawdę wystarczyłoby jedno „proszę”, nic więcej bo sam naszą znajomość uzaleznilem od Pani woli.
      6. Nie mam zamiaru robić czegokolwiek wbrew Pani woli. Że względu na szacunek i kilka innych pozytywnych uczuć.
      7. To wszystko. Bardzo mi przykro za to że sprawilem komuś tak wspaniałemu jak Pani przykrość.
      Przepraszam!
      ZB

      Polubienie

Skomentuj

