Ty i ja – 663

Humor?   

Pogoda ducha?  

Co to jest Chabrooka?  Chwilowe zjawisko mniej lub bardziej trwałe,  objaw zdrowia naszych dusz,  a może  po prostu  filozofia życia,  którą tak trudno pojąć  i posiąść? 

Czym jest  On moja Jedyna?

 Jeszcze kilka chwil temu uśmiechałem  się  do siebie. Gdybym mógł byłbym całował  ludzi w koło mnie? ??

Rzadko mi się  tak zdarza,  pewnie zbyt rzadko Ukochana.  Bo choć  może  wszystkich nie powinienem ślinić to kochać ludzi trzeba, tak szybko odchodzą. ..

No właśnie,  po śnie  przepięknym,  po śnie pod gwiazdami.  Gdzieś na oceanie Indyjskim, ale tym razem nie sam. Tym razem w podróży życia, na jachcie,  razem z rodziną  .

Z naszą rodziną Najdroższa!

Z naszą. …. czy kiedyś? 

A potem czytam o stracie. O tym jak ktoś  komuś odchodzi. I chociaż  wiem  że  to nie jest odejście,  że wszystko to tylko pozory i tak mi smuto za tego Kogoś. Bo nawet  gdy wiem że to było  dawno . Nawet gdy widzę  że  ten Ktoś zapomniał był sobie  ( choć  wiem że pamięta ). Że dziś  jest wesoły,  to ja  i tak czuję. .. ten smutek, ten żal,  który przebył  te swoje kilkaset kilometrów,  kilkanaście miesięcy.  Bym był  razem z tym Kimś,  bym pamiętał  o Matce, o Ojcu. Tacie,  który odszedł  gdy tak było pięknie . Gdy.. w jeden dzień  z chłopca zostałem  mężczyzną,  choć  wcale tego nie chciałem Jedyna.

Kiedyś  spytałaś a może  powiedziałaś raczej, że  wszystko wokół mnie jest takie inne. Że powinienem być  po prostu zwykłym człowiekiem.  A Nie jestem Najdroższa? 

Tak wiem!  Nigdy nie chciałem swej śmierci i tego wszystkiego potem. Byłem i chciałem być  zwykłym człowiekiem.  Nie wysuwać się  z tłumu. Choć też w nim się  nie kryć. Być sobą. .. nic więcej. ..

Aż zobaczyłem tych wszystkich,  tych o których już  nawet nikt nie pamięta. 

 Wszystkich, tych którzy odchodzą  lecz są.  I będą nawet  gdy nikt ich nie kochał. .

Nie zapominaj….

Lecz o mnie zapomnij , zapomnij tak, jak ja będę  pamiętał  . Bo to moje życie,  najpiękniejsze.  Jedyne choć tak krotkie. 

A dla Ciebie? Cóż,  tylko koszmar, zakończony może. ..

2 uwagi do wpisu “Ty i ja – 663

  1. Ty lepiej wiesz od innych, poznałeś tych, których nieliczni na świecie poznają, bo oni nie na tym świecie …
    Nie znaczy to ze jesteś inny, jedynie wiesz co innego.
    Ale to wielka wiedza.
    Wiedza, z której mogę czerpać np ja.
    Daje mi to spokój, ze jeśli odchodzimy my, nasi bliscy – oni są i mają sie często lepiej niż poprzednio.
    Rodziny sie po raz kolejny mądrzejsi, wiec nasze zycia sa lepsze … kto to wie kim byliśmy poprzednio …?
    🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

