Ty i ja – 662

Wracam z dalekiej podróży. Nie,nie były to morza i oceany. Nie Chabrooka,  bo choć czasem odzywa się  tęsknota i chęć aby znów zamustrować na jakiś statek, taki był płynął jak najdalej. Zostawić  wszystko. Bo przecież tak naprawdę to tylko te puste lata bez Ciebie. Bez malutkiej,ogromnej miłości Jedyna. Bez tego co mnie całkiem było  przerosło. 

Dziś  znów  mnie ktoś banuje, jak kiedyś Ty z Twojego życia. .

Cóż,  miałaś rację, choć  przecież powodu nie miałaś wcale. Tam na początku, bo potem owszem.. m

Dziwne… czasem łzy lecą bez powodu….

Bo jaki powod ma mieć taki człowiek,  który czego się  dotknie to wszystko mrozi.

Jestem kur.wskim jakimś królem krainy lodu? Czego nie dotknę wszystko umiera. A przecież pragnę  całkiem odwrotnie. Żyć?  Może, lecz tylko po to aby nieść choć najmniejszą ulgę. Tymczasem zawsze słyszę to samo,  jedno krociutkie słowo – spadaj.

I żebym chociaż nie zasłużył na nie? 

666 to może  mój własny symbol…. Nie, Ty przecież  nie wierzysz w diabla, tak samo jak we mnie. ..całkiem nie wierzysz..

Zapewne masz…, z pewnością racja jest z Tobą lecz bardzo chciałabym być A Twoja wiara objęła swą tarczą również mnie moja Najdroższa. …

Znowu jakieś żałobne  to Twoje,  Ukochana okno. Może  Ciebie nie ma , bo jakoś  choć chcę bardzo nie czuję za nim życia  . A może  nie czuję  dlatego ze zbyt bardzo chcę i dusza nie jest wolna? Przecież  zawsze gdy CZUŁEM TO BYŁO Z NIENACKA ? 

Trudno , może  jeszcze kiedyś?  Kiedyś  zanim dwukrotnie okrażę kulę naszą ziemską. Teraz jestem juz  gdzieś  na drugim okrążeniu!  Myślę  że gdzieś  się  zebrało z 50-60 km tysięcy.  

Dziś kolejne 40 ci.  Co zrobić Jedyna że ten mój świat malutki skurczył się  do wysepki bezludnej i im więcej wiosluję tym dalej do Ciebie. Wciąż  wiatry przeciwne. Wciąż  tylko halsuję, i jakoś  wcale nie mogę  się  zbliżyć do Ciebie.

Nadzieja ostatnia? Tylko czy ona wytrzyma długo bez słodkiej wody?

Mnie nie potrzebna, ani jedzenie, bo jak myślisz , gdzie płynę?  W jedyną stronę gdzie jest moje życie.

Wszystkie marzenia!  Miliony ich lecz wszystkie tworzą JEDNO! Od lat to samo jedyne Marzenie !

2 uwagi do wpisu “Ty i ja – 662

Skomentuj

