Ty i ja – 660

Poranne przerażenie, spaaadaaam. ..jak kiedyś lata temu. Lecę w dół, lecz …łapię się czegoś. .to łóżko. 

Uff,  nadal żyję, jestem…znów. 

A przecież  przed chwilą  w moich ramionach była Chabrooka?

Naprawdę Ty? Moja Jedyna? 

Kolejny strach…jak Ty wyglądasz?  Przez te miliony lat miałaś już tyle twarzy. Zrywam się, włączam komputer. ..jesteś, taką jak Cię  (jednak) pamiętam, cudowna i Najpiękniejsza. Uśmiechasz się  do mnie, jak w moim śnie. .

A może jeszcze piękniej Jedyna? Patrzysz w me oczy, śpiewasz te słowa. 

Nie! To wcale nie ważne kim jesteś, nie ważne jaka,bo kocham Cię  taką jak właśnie jesteś. Dziś,jutro…m

Bo jesteś. ..i nic innego wcale nie liczy się  na tym cudownym,okrutnym świecie.

Dziękuję że jesteś. 

Dziękuję Jemu ze Cię  poznałem. Przeklinam go…

Nie! Nie dlatego że Cię  straciłem,  bo przecież nigdy Ciebie nie stracę. Za to że  Wiem jak wiele. ..jak cudowne byłoby z Tobą  Najdroższa życie!  

Wyobraź sobie, każdy dzień  Nowym a dni tysiące.  Każdy poranek najpiękniejszym bo obok wciąż ta sama lecz nowa moja Jedyna. Nowa zagadka do rozwiązania i nowe czekanie aż przyjdzie ciemność. .

Razem! Nie , nie obok siebie. Z Kimś  kogo codziennie poznaję od nowa. Z wieczna cudowną , wspaniałą zagadką… Kim jesteś Najdroższa? 

A czy to ważne, ….pozatym że  właśnie  tą Jedyną, 

sobą…

A to co zawsze jest piękne dziś  trochę smutne. Ale choć pobyłem troszkę niedaleko od Chabrookiej .

Cóż więcej trzeba komuś kto nie chce  niczego…. tylko mieć prawo kochać .

Szabat Szalom Najdroższa 

Jedna uwaga do wpisu “Ty i ja – 660

  1. Widzisz M , jeśli do tego nie dotarłaś.
    Ja znam odpowiedzi swoje własne tylko się z nimi za cholerę nie zgadzam 😂
    Czasem to nie takie proste. Gdy zrozumiałem że to ta Jedyna. Na mnie ciąźył wyrok-kilka miesięcy życia. Rak wątroby , w dodatku wielkie pretensje do całego świata ze szlag nie trafił mnie 30 lat wcześniej, bo przecież byłem juź Tam.
    Komus kogo kocham miałem zaoferować kilka czy nawet kilkanaście miesięcy! !!
    A nawet gdyby to było kilka lat opieki nad dziademorzem który bez prochów nie funkcjonuje?
    Owszem potem okazało się że da się zaliczyć a może i wyleczyć. Ale ja zdążyłem już narobić innego brudu. Pozatym córka która kocham bardziej od siebie też by tego nie zaakceptowała.
    Dziś chcę ją tylko kochać nic więcej, bo nie mam tyle ile chciałbym dać ; no i żeby była Szczęśliwa.
    To tyle na Twą radę, która gdzieś znikla☺

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

