Ty i ja – 659

Odnaleźć siebie!

Tak Chabrooka, to jest najważniejsza rzecz,którą zgubiłem kilka lat temu. RZECZ NIE OSOBA!

Osób straciłem tak wiele i tak mało byłem  Im w stanie powiedzieć. 

Może dlatego wciąż mówię do tej Jedynej i Najważniejszej?

W dodatku wciąż nie mogę poznać siebie samego. Czy aż tak wiele znaczysz dla mnie że poznawszy, dotknąwszy , Najcudowniejszej Istoty nie potrafię być dalej tym samym  sobą. Nie wiem czy dobrym, czy złym. Po prostu kimś kogo znam. 

Z kim się  wychowałem a łatwo nie było! 

Sam nie wiem kim się stałem, dlaczego wyglada na to że  nie dałem rady się  z Tobą  po prostu rozstać? 

Ja, całe życie  (po Tobie  to już  inaczej to widzę ) dumny mężczyzna . Może  nie żaden superman ale też nie ostatni w kolejce, nie potrafię  zapomnieć pewnej brzyduli.

„Brzydkiej” lecz najpiekniejszej buzi na świecie.  A przede wszystkim Twej Duszy Ukochana? Jak, gdy straciłem dla Ciebie  swoją , mam się  odnaleźć, mam wiedzieć kim jestem?

 Pieprzę to….przecież powinienem odejść gdy był już mój czas , ze  2-3 lata temu! A może tyle dziesiątek lat?

 Czemu… tyle osób byłoby szczęśliwych może. .. Ty Chabrooka. ..

Jedna uwaga do wpisu “Ty i ja – 659

Skomentuj

