Ty i ja – 655

Nie ma nic, rankiem pod powiekami!

 Nie ma,nie wiem,po co? 

Długie pochody pytań.

Czy dziś jest Sąd Ostateczny jakiś ?

Nie ma, lecz przecież nigdy  nie było też  Ciebie ? 

Marzenia. …,w nich. ..owszem lecz One są moje. Nikt więcej nie ma do tego prawa! 

Mogłabyś mieć je Chabrooka, mogłabyś wszystko  gdybyś tylko chciała.  

Lecz nie! Ty nie chcesz, i nie chcesz też umieć choćby tego zwykłego i najprostszego!  Nie chcesz nauczyć się zwyczajnie , po prostu , mieć  swe marzenia i być im wierną, nie chcesz nauczyć się  chcieć Jedyna  . Choć tyle ile umialem ja,   te trzy i pół roku, chciałem? ??. 

Dziś  będę myślał,  decydował może ?  

Sam nie wiem, boję się  bardzo.  Dalej katować Ciebie i siebie. ..czy zniknąć,po prostu . 

Przestać istnieć dla Ciebie. Przestać  pisać , może kochać  teź się nauczę? Przestać kochać, bo kochać Ciebie  to raczej umiem?

Dziś  nie wiem, dziś będę  wiedział? Może? 

Pozwolę Ci odejść, na zawsze ode mnie, czy braknie mi na to odwagi? 

Umiejętności?  Bo czegoż więcej do tego potrzeba?

Twego Najdroższa dobrego słowa na czekające mnie drogi ,a może  „TYLKO” Twego pozwolenia?

Dobrego słowa na dalszą drogę .. nie będzie dalszej… Najpiękniejsza „moja”


Czy będę umiał, chciał Chabrooka. Czy noce pozwolą na to. ..

Zamiast decyzji byla wizyta. Okno jak zwykle ,takie połowiczne,  a ja nie potrafię odzyskać spokoju. Zbyt dużo wszystkiego. Zbutworzenia wiele emocji, znaków pieprzonych! Zbyt wiele ” ja”! Zamiast jakiegoś wyciszenia ,wciąż burza. Nic mnie nie powstrzymuje. Tosycznosc się  pieni na około. A Ty? Ciebie nie ma i dobrze dla Ciebie! 

Coś  Wam tam budują  obok. Pewnie kolejny sklep. Kolejny gdzie bedę  przyjeżdżał na zakupy. Kiedyś. ..

Bo przecież  zapomnieć napewno nie dam rady.

Jedna uwaga do wpisu “Ty i ja – 655

  1. Ty najlepiej wiesz jak jest. Oczywiście, ze w przypadkach beznadziejnych najlepiej powiedzieć : stop, więcej juz Nie będzie Nas
    Wiem ze jest to kwestia decyzji stuprocentowej, a wtedy noce pozwolą spać dobrym snem.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

