Ty i ja – 652

Szykuje się do odwiedzin Chabrooka. 

Wczoraj „musiałem”, a dzisiaj CHCĘ!

Wcoraz nocą byłaś  ze mną. Dziś jakieś inne. ..,jakas inna przeszłość przypominała o sobie. Życie przed Tobą, takie jakieś całkiem bez celu. No może i było coś  tam, lecz tak naprawdę to NIC !

CZAS gdy moje ja było  podwójne, gdy wiedząc że  gdzieś jesteś,nie wiedząc  gdzie,  miota mną po całym świecie. ..

Od jednego człowieka do następnego ,wciąż próbując poznać ,znaleźć? 

 Poznać sens, siebie, a znaleźć Obiecaną. Jedyną ,choć  wtedy tylko wierzyłem. ..

Próbowałem wierzyć w te tysiące snów, nie widząc gwiazd jeszcze …chabrowych.

Nie widząc nic poza niejasnym ,mglistym przeznaczeniem.

Miłością. ..

Szukałem, ale to Ty mnie znalazłaś, otwierając swą  duszę przed Nikim dla Ciebie. 

Dziś noc była całkiem stracona bo … przecież  bez Ciebie! 

Dnia,nawet gdyby to był dzień  ostatni,  lepiej wykorzystać nie mogę  Jedyna , niż uśmiechnąć się do tej Najdroższej. …

…licząc że  oddasz mi kiedyś te moje tysiące uśmiechów. Te lata spędzone w podróży do Ciebie. 

Jeden Twój uśmiech wynagrodzi wszystkie stracone noce bez Ciebie. ..całą tę drogę, tęsknotę  i Miłość do Ciebie….

Patos? ???

Jeśli tak chcesz? Jakkolwiek chcesz ,możesz  nazywać moje uczucia, bylebyś chciała je widzieć. …

Kochanie. ..

Już ponad 1200 dni i nocy …. każdA ostatnia myśl przed zaśnięciem i każda pierwsza przed otwarciem oczu ma chabrowy kolor i ten sam ,jedyny uśmiech. … czego więcej może człowiek pragnąć od życia?  W dodatku ten czas,pomiędzy zamknięciem, otwarciem i znowu zamknięciem kalendarza mojego własnego Jest pełen myśli o tym że  szczęście ma różne oblicza. Lecz wszystkie należą do tej Jedynej, do Najpiękniejszej…

…wciąż zamiar mam (chęci z piekła) i jak przymocowany wstać nie potrafię?

Boję się  muru moja Jedyna. Muru ,lecz wcale nie przeze mnie zbudowanego . 

Tego ,ktory Ty wzniosłaś, bo on może jest ponad Twe siły? 

….

Piękne, choć przecież przysloniete częściowo. Nie mogłem oderwać od niego wzroku. 

Dziękuję że jesteś!  Bez Ciebie? 

Bez gwiazd chabrowych zginął bym na tym oceanie życia. ..

2 uwagi do wpisu “Ty i ja – 652

Skomentuj

