Ty i ja – 650

Pustka w głowie, a właściwie to nie jest pustka! Raczej wszystkiego zbyt dużo,przepełnienie . 

Ból wylewa się  aż uszami.

Paskudna noc,jak kiedyś, w najgorszych czasach zezwierzęcenia. Gdy Ty byłaś mym najgorszym wrogiem. Gdy tak martwilem się  o Miłą. 

Ale nie było prochów, nie było whiskey a nawet papierosa! To już  nie wróci, chyba że nie jestem już nawet  człowiekiem. 

Zapomnienie nie istnieje wcale! 

Nie ma go dla mnie,jak nie ma dla mnie Twego wybaczenia Najdroższa. 

No i ból, zapomniałem o nim. Przestał  już  przecież być moim bratem. 

Wrócił, łudzę się  że tylko powrócił na chwilę. Lecz w tylu sprawach już się łudziłem . 

Nie powinienem o tym. To nie jest Twoja rzecz Chabrooka. 

Przecież. .., a zresztą. .

Nie wykasuje tego jak wcześniej nie wykasowałem tego czego się wstydzę.

Wczoraj…, wczoraj  był piękny dzień,pełen realnej, zwykłej nadziei. 

Nawet Twe okno jakoś tak pozytywne,wesołe . Tyle radości piękną nocą , a potem dzień. 

Dzień,  który przywrócił mi wiarę w Ojczyznę. W świat, Ludzi,  w to że  wciąż mamy tę szansę.  Oczyścić się  i wrócić do ludzkich jedynych prawdziwych wartości.  Do naszych wspaniałych korzeni.

 Boskości która w nas JEST!

Wciąż  pamiętajmy o tym. I ja muszę  pamiętać że czasu będę  miał  tyle ile mi właśnie potrzeba!

Chciałbym powiedzieć Ci coś czego nigdy nie mowilem.  Czego nie powiedziałem żadnemu człowiekowi, zwierzeciu a nawet Jemu! 

Tylko tak mało mam  słów, tak niewiele by wyrazić jak wiele czuję. Jestem tak ułomny że  nawet nie umiem wyrazić  czegoś co jest Najważniejsze w mym życiu?  W życiu każdego człowieka. Bo-a?  

Bezkresny ocen,wypełniony tylko najpiękniejszym uczuciem na świecie.  Miłością?  Takie krótkie to słowo. Miłością do Twej Boskiej części. Uwielbieniem dla ludzkiej, zwierzęcej! Dla Twej skomplikowanej a tak przecież prostej, prawdziwej i oczywistej Ty.

Ciebie we wszystkim czym jesteś ,byłaś  i będziesz Najdroższa. 

I jeszcze ten Twój uśmiech w Twych oczach…czary…

Szabat Szalom Jedyna ❤

Skomentuj

