Ty i ja – 649

Witaj Najdroższa i Najpiękniejsza. Witaj, nawet tylko pisząc „do Ciebie” czuję się  tak wypełniony po same brzegi  jakimś pieprzonym , całkiem niezrozumiałym szczęściem, jakimś ciepłem, gorącem wewnątrz mej duszy. 

To takie nieadekwatne do tej sytuacji. Lecz przecież wciąż JESTEŚ MOJĄ!  Jesteś w mym sercu, w duszy i zawsze tam będziesz Kochana. 

 Po co wspominać więc skoro tak wiele szczęścia przede mną, tyle tysięcy lat na zawsze z Tobą i z Tobą . 

Wiem , Ty tego nie chcesz, nie potrzebujesz,  a nawet może wciąż boisz się  Chabrooka.

 Ale co z tego. Ja nigdy nawet nie umiał bym Ciebie „zniewolić”, a będac  „ze mną” wcale nie musisz być  tego  świadoma! 

 Wolno mi kochać świat,  ludzi, zwierzęta. Wolno kochać wszystkie cuda na tym naszym świecie.  Ty jesteś Cudem Najwspanialszym. Jesteś  i będziesz. Lecz wcale nie musisz nawet o tym wiedzieć. Czy piramida przejmuje się  tym że  jest podziwiania?  Czy koty żyją tym że ja je kocham? 

To samo dotyczy Ciebie. Nie musisz Najdroższa nawet o tym wiedzieć. 

Są różne miłości,  moja maleńka żywi się  sama. Tymi kilkoma chwilami wspomnień i całymi latami marzeń o Tobie. Pięknymi snami!

Dla mnie nie musisz wcale być kimś,dla mnie wystarcza że jesteś. . 

Gdzieś MOJA Jedyna, gdziekolwiek MOJA Najdroższa i kiedykolwiek MA Ukochana dziewczyno…

Po paru „chwilach”:

Wiem! Wiem Jedyna że Ty mimo że On stworzył Cię jakby dla mnie,to przecież też muszę zrozumieć że  w swej nieztozumiałych  dla mnie wyrokach, tylko pokazał mi jak mógłbym być szczęśliwym. ..

Pewnie jak zwykle ma swoje racje, ale ja chciałbym je rozumieć. Wiem że  zrozumiem. .kiedyś Jedyna.

A teraz jestem bardzo szczęśliwym człowiekiem a jednocześnie nieszczęśliwym jak nikt. Dobrze mi z Tobą  i bardzo źle.  Bo zawsze będąc  z Tobą widzę  Cię  tylko oczami duszy. Lecz przecież  widzę  Cię taką jaką  nikt więcej nie zobaczy Ciebie. 

…..

DT i tyle!!

Wbrew wszystkim ja byłem za nim od początku, a teraz ?

Nie jestem bardziej dumny z tego że jestem POLAKIEM,  zawsze byłem ☺

Skomentuj

