Ty i ja – 646

Mam pytanie do Ciebie. Czemu uzurpujesz sobie prawo do decydowania o tym kogo mogę znać,  z kim mogę  się  przyjaźnic?

Jakie  masz prawo i podstawy aby ingerować  nie tylko w moje życie. 

Co realnego z mojej przeszłości i teraźniejszości pozwala Ci patrzeć  w swą  twarz w lustrze po kłamstwach i szalbierstwach,  których się  dopuszczasz.

 Myślisz że  wolno ci wszystko a boisz się pokazać swą  twarz. 

Jak każdy tchórz działasz w ukryciu, a ja….

Cóż,  ja ci współczuję i życzę  zdrowia. Na rozum i uczciwość może  też  nie za póżno? 

Wpis nietypowy. Do kogo? Ta osoba wiem dobrze.

No i drobiazg, Ty wiesz że ja wiem!

Jedna uwaga do wpisu “Ty i ja – 646

Skomentuj

