Ty i ja – 642

Szalona, a właściwie to całkiem popier….a  ta noc  Chabrooka! 

Ciężko mi to było połapać rano. Chyba dopiero pod pewnym smutnym oknem może/?/ pojąłem trochę sensu.

Składanka wielu przeżyć, lecz po co, dlaczego?

Najpierw znowu śmierć,  znowu uciekam z Tamtąd.

Potem  się budzę,  lecz teraz Wiem gdzie jestem! I czekam na kogoś. ..

Czekam na Kogoś. ..
Przychodzisz… jesteś …

 Ty jesteś „stara”!  

Masz może  z dwa razy lat tyle co ja.  Ja mam chyba ze 25 lat? Ty jesteś  Panią mgr. fizykoterapii, dręczycielką. 

Od samego początku mnie wkurzasz,  żądasz ode mnie niemożliwego! Mam ruszać ręką której nie czuję! ???

I kto wie, może obrocilbym się całkiem   do ściany.  

Lecz Twoje oczy i Ty tak pewna tego co każesz mi ciągle robić. 

Potem tygodnie, miesiące po kilka godzin „razem”, czasem przychodzisz nawet w niedziele. Rozmawiamy tak długo i te Twoje chabrowe…. 

Wiem źe Cię  kocham. Wcale nie tak jak swoją matkę. Ty jesteś piękna ,nadal piękna,piękniejsza jeszcze (?), lecz nie chodzi o to.

 Po prostu to jesteś Ty właśnie.  Ta sama Ty, Jedyna.

I  znowu nie dla mnie! Wiem że mnie lubisz,  może  zbyt bardzo. Lecz wszystko jest  przeciwko nam.

Opuszczam szpital, czy kiedyś jeszcze? Tak chciałbym, lecz co ja poza miłością mogę  Ci dać Kochana?

Ty masz rodzinę, kochasz ją przecież  a ja?

Gdzie?  

Kiedy wreszcie znajdę tę drugą Ciebie. Tę z ktorą życie całe spędzę.

Jak to możliwe skoro …. Ty jesteś  zawsze JEDYNA?

Myślałem patrząc na pewien zarys kobiety że chciałbym być  jednym z tych 151 wybrańców, szczęśliwców.  Tylko przez chwilę tak myślałem,  bo przecież nie chciałbym się  Tobą  dzielić z nikim innym . 

Z nikim kogo nie kochasz Najdroższa! 

….

A potem jeszcze raz Jedyna.  Już popołudnie,  burza minęła. A oczy Twoje dalej puste. A oczy Twe bez błysku, wpatrzone w coś, nic nie widzące. 

Ja jestem tu , jestem Najdroższa i będąc wiem że jestem cieniem.

Czyim Jedyna skoro mnie nie ma wcale juz ?

Skomentuj

